Friday, December 17, 2010

25 Fakta Part 1

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Friday, December 17, 2010
saya di tag aikal liyani... dah lama tak tag di tag dan men tag. huhuhu
layan je laaa.. weee

there we go. 25 facts about me

  1. Hari ini hari jumaat. pagi ini pagi yang mendung. matahari pon malu nak tunjuk muka. saya mengantuk. hasil tak lena tidur malam tadi.
  2. saya seorang yang emosional.kadang-kadang boleh berfikir secara rasional. sedang praktis untuk lebih banyak berfikir secara profesional. mood tak stabil, taste takde adalah perkara normal untuk manusia kan? standard laa kan pompuan nak emo. macam standard lelaki nak ego memanjang.
  3. saya anaksulung. ada 8 orang adik yang macam-macam perangai. ada orang teruja bile dengar saya ada ramai adik. saya pulak kekadang rasa annoyed. hahahaha. tapi saya akan rasa homesick lagi kalu lama-lama tak balik jenguk mereka di kampung halaman.
  4. saya juga ialah makhluk Allah yang takde biasa, yang mahu mencari luarbiasa yang saya boleh cipta, reka atau berangan saja sebab yes, manusia tak sempurna. so jangan mengharap saya mampu menggembirakan hati sume orang. saya banyak sakit kan hati orang ada la
  5. suatu ketika dahulu, saya mempunyai abah. arwah abah meninggal dunia 4 tahun yang lepas. sekarang, bila dengar lagu Sendiri by Saujana, saya akan menagis sebab saya sangat-sangat rindukan abah. sebab each word of the lyric tu macam ada kaitan jek... dan pernah, sewaktu masak luch di dapur, tetibe lagu ni yang kuar, saya menangis sambil duk proses ayam. dasat.. korang p laa googlelirik lagu tu ek... dan nasihat saya, hargailah orang yang ada di sekeliling anda.. bila da takde nanti baru nak terhegeh-hegeh menyesal, da takde guna. 
  6. berangan dan angau ialah middle name saya dan kawan-kawan uniten.. makin menjadi-jadi sejak menjejakkan kaki di sem akhir ni.. haish!
  7. saya rasa sekejapnye masa berlalu. da hampir 5 tahun duk kat hutan tempat jin bertendang di Muadzam Shah ni.. tup tup, tahun depan da nak convo.. saya nebes taw tak?! saya takut nanti tak de keje.. scary nye jadi penganggur.. kalu bolenak keje cepat-cepat, nak tolong ringankan beban umi tanggung adik-adik.
  8. sebenarnye dah lama tak kena tag. sekali, kena lagi dengan aikal liyani! aikal liyani ialah kawan lama saya ketika di mrsm gerik.. kerana beliau ialah aikal liyani, maka saya layan je laa tag beliau ni.. kih kih kih
  9. saya dah kering idea benanye ni .....hahahahahaha
  10. saya try cari spirit untuk terus sambung wat entry ni
  11. Saya cepat tacing. sensitif... Tolong bagi tips camne nak buang benda ni? problem btul taw..! rumate dan kawan-kawan pon suka tacing-tacing ni. tu sebab kami-kami banyak drama sebabak. drama air mata. drama muncung itik. dan pelbagai drama lagi.
  12. perasaan sekarang macam-macam ada. sebab memang hati ni tak tentu hala.diri sendiri pon kelam kabut. ngantuk sebba tak cukup tido. penat sebab training rowing tak abes lagi. nebes memikirkan KSM fasa 2 bermula esok. saya join acara rowing woman's double 1000m x 2.. takut pancit and give up tengah jalan je nanti.
  13. saya terasa nak stop sini. saya sambung kemudian k? ehehehe.. saya hutang lagi 12 kan? yeahaaa
  14. nak pack barang.. lepas solat Jumaat nak gerak ke Uniten Putrajaya konvoi kereta Sobrie dan Epul untuk KSM Fasa 2 yang akan bermula esok.. turut serta dalam perjalan ialah P-neh dan Tasya. doakan perjalanan kami..
  15. So baki hutang fakta saya sekarang tinngal lagi 10sahaja sekarang!

1 Orang Terasa Hati:

liyani rasdi on December 17, 2010 at 11:37 AM said...

bahahahaha....
sib baik sy aikal liyani kn???:P

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez