Saturday, December 25, 2010

25 Fakta Part 2

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Saturday, December 25, 2010
Sambungan daripada part 1 ini
Baki hutang fakta ialah 10 sahaja lagi. so, lets sambung!


  1. Currently im in tanjung karang, umah cik da. menenangkan fikiran jauh dari kuiz, test dan assignment. maw jadi apa kamu ni nabihah! kalu bab blaja memang malas. lagi2 final sem ni, pikir nak relax n enjoy jek.. huhuhu
  2. KSM lepas? itu pengalaman pertama dan terakhir sebagai rower course accounting uniten.  
  3. terngiang-ngiang lagu I'll be back by 2 pm.. nak angau denagn kumpulan 2p.m pulak la skang. bukan ape, lagu dorang banayk yang kena ngan jiwa i.. hihihi. angau lagi...
  4. Saya bercita-cita untuk berbahagia dunia dan berbahagia di akhirat. tapi saya selalu lalai dan alpa.. kalu insaf kejap jek.. contohnye, saya datak jadikan solat sunat hajat dan solat sunat istikharah sebagai rutin selepasmaghrib lagi..ya Tuhan,lemahnya hambaMu ni.. ampunkan aku Ya Allah..... semoga kita semua sama-sama berusaha cari redha-Nya.
  5. while im typing this entry, my perut sedang menyayi-myamyi. hahahahha padahal semalam da makan sakan... baru kul 8 ni. perut owh perut. tapi ni bukan benda pelik. sebab sememangnya, saya kan suka makan.
  6. taw tak anda, saya dah takde idea nak teruskan entry ni. haip!
  7. sekarang tengah pikir nak keje. insya Allah by april akan grad. nebes ni nak keje. takut ni kalau tak dapat keje... Ayah su da provoke minta start edit cv, wat letter head and anta cv kat company. wah wah aim bukan maen big company.. tp my fisrt and main choice ofkos laaa bukan audit. sebab audit ni memangnya tentang kehilangan. blaja audit tak best. dapat result audit result truk, drag pointer. keje bahagian audit, masa abes dan terbuang. haih.. tapi if takde pilihan gak, akan ke bidang audit ini juga.. one thing good about audit ni, it is a good start for fresh grad tuk blaja banyak benda baru.. saya? kan malas. tanak blaja. hahahaha
  8. Hari ini hari Sabtu...Thanx Allah for this Saturday. di tanjung karang. berbahagia dan aman. santai dan relax. online semedang. weeeee
  9. tahun 2010, saya ialah manusia yang berumur 22 yang masih bahagia. terima kasih Ya Allah atas nikmat ini. tahun 2011 saya akan berumur 23. saya harap saya masih mampu berbahagia. dan saya mampu untuk terus bangkit cari nikmatnye manisnye iman.....
  10. anda taw atau tidak, saya bile wat entry baru, saya sangat malas nak check spelling. sebab tu kalu anda sedar banyak sangat typo or typing error.. dan, saya menulisikut mood. kadang-kadang berminggu saya tak update blog lepas tu baru laa terhegeh-hegeh nak bersihkan sedikit sawang cerita hati ni..hehehe sangat tak manis!

ok done.. aikal liyani, saya da tak hutang pape dah... ehehhehe


2 Orang Terasa Hati:

nurul hafizah mohd shopki on December 28, 2010 at 1:04 AM said...

awak duduk mdzm laaa. nnti bila habis rindu muadzam macam mana?? ahaha

Cik Bee on December 30, 2010 at 4:15 PM said...

ye awak.. saya setia dengan muadzam selama 5 tahun ni.... =) akan rindu muadzam. tempat menimba ilmu dan pengalaman

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez