Sunday, February 28, 2010

dah lama tak kena tag..sekali kena lagi

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Sunday, February 28, 2010
tagged by ain, my skulmate from form 1 til form 5...
baru ada masa and ada mood nak menaip ni..
kehkehkeh layan saja........

1. MAKANAN
buat masa skarang saya rindu nak makan makanan di rumah yang dimasak oleh umi.. saya penat bile saya malas saya akan makan megi..okeh sangat tak baek utk kesihatan okeh!


2. BAHAN BACAAN
ini takyah cakap! mood sekkarang bukan mood untuk membaca.. melainkan di hujung minggu saja.
novel twilight eclipse nina pon lum aku abes kan lagi..hahaha..sori na, da wat macam rete sendiri lak =P

tp, ekceli saya memang suke bace novel dan g terjag blog orang dan menjadi silent reader..cuma waktu sekarang saja membataskan saya untuk meneruskan minat ini melainkan hanya di hujung minggu...itupun jika saya tak tido!hahahahaha

3. RANCANGAN TV
owh!! i miss to nonton tb!!! tolong la..saya nak astro!! saya nak dvd.saya nak nengok citer korea! sekarang hanya mampu melaratkan diri menonton merlin di tv3. pada hari ahad pukul 9 malam... hari-hari lain saya akan kebusanan =(

4. KEPERIBADIAN
saya garang.saya hot temper
saya sensitip.saya cepat merajuk
saya emosional
saya pemalas
saya degil
saya nak nanges sekarang!!

5. HOBI
buat masa sekrang hobi ku hanya berangan..hahaha
owh munkin hobi saya sekarang menekan kalkulator atau papan kekunci laptop sambil key in data dokumen yang di vouched....hahahahaha

IMPIAN/ HAJAT DI HATI

saya nak kawen dengan CEO karipap
pastu saya nak dapat anak-anak comel
pastu saya nak belikan...uppsss yang ni biarlah hati saya saja yang taw...hahahahahhaah


okeh siap..hihihi

0 Orang Terasa Hati:

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez