Friday, April 30, 2010

ANGAU

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Friday, April 30, 2010
Banyak benda wat saya excited

ANtaranye kesah sanya angau dengan senior manager saya yang bernama FAWN
berani nye anda trang tang tang ltak nama beliau...
sebab saya taw, die tak bace blog saya.senior2 kerja juga tak baca blog saya.
jadi saya boleh meluahkan rasa angau saya di sini..hahahah

pertama kali nengok nya...mak aih!!! dah gelap da dunia...time tu job kat shah alam..
die tinggi, soft spoken dan sangat manly...
bile bercakap, sampai saya lak mcam pekak sbab suara die sangat lembut dan rendah! wow, prince charming dan gentleman okeh...hahahahaah

kali ke-2 job under die ialah di company rokok di damansara...
di sini kisah angau saya bermula lagi..lagi, kali ni lbih parah..hahahaha
nina da tak sanggup dah nak dengar..
aku cari mangsa lain..Dhiyauddin mangsa pendengar ku yang setia..naseb kamu laa kena layan anganku..hahahahaah

baru u taw..fawn dah 40-an okeh!
ada kata die dah 42..ada kata die 48..
OMAIGOD... biar betik!!!
sumgoh tak tipu..die macam baru umur 33...
sebab die sangat macho, usia tue sekadar ukuran kecil...
ahahahaha

Isnin lepas, kami lunch bersama
sound romantic but it hurts bcoz it was not only 2 of us tapi satu audit team okeh...
saya berhadapan dengan nye! OMAIGOD! excited n malu2 nak pandang depan...!
nanti die taw saya usha die dan die taw saya suke die..malu malu

disebabkan takle kawal angau, terus text nina n din...
"weh, makan berdepan dengan fawn!!! kena control ayu beb!"
nampak tak? betap saya angau.

nina da taknak layan angau saya..setiap kali bercerita, reason die hanyalah

"eh biha, awak suka orang tue!!! beza dgn umi 7 tahun jek... nanti adm kliru ni abg ipar ke bapak tiri'

nina mmg kureng asem..

senior kerja juga taw saya angau terhadap Fawn..
siap bagi cadangan,
"eh nanti Fawn datang rabu utk clearance meetig with client, u dress cantik2 k"
"nanti u amek laa pic dengan die"

tapi i malu!

"okeh, since u da stalk die kat facebook, dis time u curi2 amek gmbar die la..zoom okeh"

dan bile rabu lepas aku dipaksa utk vouching, takle jumpe fawn, aku mngadu pada senior..
"tue la. i told u, pakai cantik2 sexy sexy..., ni pakai shirt n pants ni jgak..aiiiiii"

tak pon bile bab kami mengeluh pasal audit dan auditor pompuan asik kata nak cari lelaki gaya,
senior laki akan suggest pada kami kaum hawa untuk mencari dato' dan tan sri,
aku selamba je jawab:

"i takyah cari..i dah jumpe"
senior: "yeah u found but e prob now is, how to get?"

"eh, bape gaji senior manager mcam fawn ek"
(gile aku tak malu direct jek tanye pasal gaji.nampak sangat mata duitan)

"tak silap, i heard his pay aroun RM 14 k.."

wah, mataku da mcam gelap skali lg..

"okeh.. i memang bole jadi housewife"

"yeah, u will be waiting for him back home at night.or may be u can suggest him to quit from auditing n change e job"

hahahaha senior pon best jek melayan aku kan! mana aku lagi tak angau..
lagi best bile:

"nabihah my fren.. u help me vouching k? if u don want, i amek fawn u.. "

ada ke patut senior ugut camtu...adus...

tapi lagi takle blah kalu senior ugut begini:

'eh, if u cannot finish extracting contract, i have to say sori.. i kena tarik balik cuti u dis friday.."

nak menangis aku depan tu time tu jugak..naseb baek Fawn ada dat day..control.control...

tapi memang hangin laa kan..director kata ok jek aku nak leave...

sesedap ati jek nak trik cuti..

tapi takpe sbab ini jumaat, saya memang da berada di KOTA BHARU di rumah bonda..
sebab tue saya bole suka hati jek berblog di waktu yang indah begini
(pdhal panas terik dan membahang wes skang)

wah, bau masakna umi..ayam gorng ikan goreng sedap nye..asal umi masak memang sedap..
erk, nak g bercerita pasal fawn kat umi laa sambil makan makan....

lalalalaalalala

6 Orang Terasa Hati:

M on April 30, 2010 at 2:27 PM said...

he's 40+ and still dont attach to anyone?

any gf or ex or janda?
or gay ni haa? heeee

picture pleaseeeeeeeeeeeee

Amizah Azid on April 30, 2010 at 7:11 PM said...

haha. alolo comelnye angau :p
grab the chance babe! mana taw rezeki u. ececeh :p

btw, tengah intern lagi ke?

nurul hafizah mohd shopki on April 30, 2010 at 8:05 PM said...

gedik! gedik! gedik! bhahahaha.
sekali dia baca biha? we never know. ahahah

Cik Bee on April 30, 2010 at 10:59 PM said...

the kecik: owh tidak tidak gay tidak gay...die ada gf, i called her "aunty". my senior cakap i jahat..
tataw laa ye ke tak tu gf die tp bnyak je gmbar bsama...
tak brani nak amek gambar...stalk fb die jek tetiap hujung minggu..hahahaha

Cik Bee on April 30, 2010 at 11:01 PM said...

mizah: hahahah i like ur support laa fren..bb still internship ni..until 30 june.

Cik Bee on April 30, 2010 at 11:02 PM said...

fizah: i taw die tak bace, die kan sebuk mencari rezeki, nak kupul duit lg nak masuk minang i.... fb die pon bha tak add..plan nye lpas ni nak add laa fb die..kah kah kah

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez