Monday, February 1, 2010

thanx Allah for d Saturday

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Monday, February 01, 2010
Saturday, 30th jan 2010
me and nadz, from shah alam, headed to OU to celeb farah's 22nd birtday!!

HAPPY BIRTHDAY TO FARAH IDAYU!!



the saturday, that gathered me and frens..

BFFFFFF katenye???hahahaha

untuk pertama kalinye, saya telah bermain bowling!
sangat kasihan kan..baru nak belaja amin bowling.


jadi ratu longkang at dat saturday..
takpe, next time akan berusaha dan berlatih dengan lebih gigih untuk perbaiki..
score?? p tengok kat blog nina laa..
jaga laa nadz and zaf!

and thank you farah, my tok guru!!! lurve u more la..ehehehe



dat saturday also, i met din!!


after a year tak share banyak benda, finally.....
i met him..hahahaha miss to chat n share wif u laa fren..
tp agak janggal kan lpas da setahun tak bcakap n nak start share balik..
takpe, yang lepas,dah lepas
so, forget it n TRYING (im trying.think he as well) so hard to be normal.erkkk normal??huhu

and laso, thanks to sir shahrul a.k.a remy yang turut join kami


juga kerul, (bersama nadz)


dan faiz serta K(takde dlam gambar)

that saturday....
sangat suke.
SANGAT HEPI OKEY!

bak kata nadz,
"dah lama tak gelak mcam ni.."

saya harap,
saya taknak,
ada lagi banyak drama antara frenship kami...
lots of love to all my frens and my readers as well (perasan mcam ramai sangat bace blog aku.hahaha)
love u more la
mmuuahh
~hari isnin yang cuti ni tapi tak bahagia sangat sebab ada 2 tugasan yang nak kna siap dan anta esok..dush!
mati aku kalu senior tempat keje taw aku merungut ni .hahahaha~
credit to nina for d pics..
waiting for angah's pics

1 Orang Terasa Hati:

.h.o.p.e. on February 2, 2010 at 10:18 PM said...

ye saye pembaca setia anda..
haha..
weh.. aku x saba nk raye cine..
cuti lame weyh..
penat keje da.!

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez