Friday, February 26, 2010

audit is about to lose

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Friday, February 26, 2010
semalam adalah hari terakhir bersama team audit yang best!

sebulan bersama mereka sangat bahagia.

kerja tak stress sangat.
saya masih mampu buat bising di bilik auditor.
saya masih mampu bergelak ketawa bersama mereka.
saya tidak takut utk bertanyakan soalan-soalan bodoh kepada mereka.

ok.
im going to miss my seniors!
Jyh Shyong senior associate yang sangat sabar layan kerenah saya,
(hope die berjaya get promotion as assistant manager in dis june or dec)
Nizam associate 1 yang sangat baik hati coached saya,
(sangat nak teglak bile die gelabah! tapi aku kna tahan dlm hati wes..nanti die tanak anta aku balik)
Chee Ying associate 2 yang sangat suke diajak berborak dan bergosip,
(sangat sayang chee ying! yang bole layan kepala sewel aku and she's d only gurl a.k.a kawan pompuan yang ada in dat team)
Fawn senior manager yang sangat cool. and he's very man! i like him.hahahaha

2 weeks in bukit jelutong + 2 weeks in petaling jaya were awesom!

thanx to all....

dan semalam, menyerahkan log book pada jyh shyong utk ditandatangan.

seniorS ku bagi komen di log book,
macam wat karangan!

hahahaha
banyak gak nak kena impruv ni..
adoi la..
tak cukup efficient itu paling nyata!
tak cukup pay attention, mistake sana sini.
audit nak kena details, itu kelemahan ku!

OK! SAYA ADA LAGI 4 BULAN UNTUK MEGHARUNGI DUNIA AUDIT YANG PENUH MENCABAR INI...

OWH 4 BULAN, CEPATLAH KAMU BERLALU!!!!!

GRRRRRRRRRRRRRRR

2 Orang Terasa Hati:

Nurul Ain on February 26, 2010 at 3:25 PM said...

mcm besh je keje audit2 ni..wuwu..

(^.^)

Cik Bee on February 26, 2010 at 10:31 PM said...

hahahaha
rase n try to jump into audit la.
baru taw best atau tak..hehehe

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez