Monday, December 13, 2010

rindu yang entah pape

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Monday, December 13, 2010
Saya rindu Miss Roommate
Baru 2 hari awak takde, saya da kebosanan.
takdeorang nak gado. takde orang nak tacing-tacing.
tade orang nak sembang, gelak-gelak, bercerita itu ini.
katil Queen ni rasa macam besar gile untuk saya tido sorang.
Rindu nye Nina... weh, ada seminggu lagi i nak duk bilik ni sesorang..
lepas ni tanak support dah nina gi program lama-lama, tinggalkan biha. huh

I rindu Miss Cekeding.
Dekat tapi jauh.. macam betul jek ayat tue.
I rindu heart talk dengan u, 1 to 1 craps, dengar u mengeluh and share macam-macam.
Asik-asik sembang ramai-ramai, gelak ramai-ramai watkan janggal and kekok bile berdua.
I rindu u laa Cik Nadz..
tapi may be juga sebab masing-masing sibuk dengan latihan untuk KSM kan..
ok. i nak top-up balik moments yang hilang ni laa lepas ni.

Saya rindu kakakS saya..
sumgoh, i need kak nash for banyak masa..
Sumgoh, tertunggu bile laa dapat jumpe kakak lagi.
Sumgoh, tak sabar nak duk bersama lagi.
sumgoh tak sabar nak bising-bising dengan kak hannah, kak bel, kak mashit and kak dayah lagi.
Sume kakakS busy dengan keje, dengan study.
nak hang out bersama together-gether ramai-ramai pon susah. adoii!

Owh Tuhan, Terima kasih atas anugerah rindu ini.
Sekurang-kurang nya aku taw, hati ini masih berperasaan.
Terima kaih atas nikmat rasa ini.
Sekurang-kurangnya aku taw erti penghargaan.

1 Orang Terasa Hati:

Aida on December 13, 2010 at 5:58 PM said...

setuju!bina karier dulu baru kawen.at least kawen dgn titik peluh sndiri lagi bermakna..tul tak?

bina karier~senang kan parents~then pk psl kwen!!!

heheh~

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez