Sunday, July 29, 2012

Setelah 5 Tahun itu Berlalu

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Sunday, July 29, 2012
Masih ingat lagi, masih terimbau lagi kenangan di mata ni,
saat mendaftarkan diri di Wisma Sultan Haji AHmad Shah. 5 tahun yang lepas.

Serasanya, insan pertama yang ku senyum dan kemudian bertegur sapa ialah Nadzirah Ramdzan
Ingat lagi, she wore her pic scarf, tudung bidang besar lepas with baju kurung. muka innocent jek.. hihi

My first roommate was Asilalatin, rumah di DI-01-07... time ni kat desasiswa Ilmiah. Asila seorang yang pendiam. tak banyak cakap... =)


and becaus of  asila jugak, saya kenal dengan cik raramunirah, on the first day registration at uniten... kenal si rara ni tolong asila angkat barang angkut masuk umah. they both were best frend during primary school.


the first day of registration brought me to a path, to a destiny that i would never regret...
I have KakakS, who I do sayang and appreciate so much coz i boleh being mengada and manja and mereka melayan me..! I learnt about love, which I think I will never regret to know him.. (wohoho!)
I know what is the friendship for. yada yada yada.. I'd gone through so many things.

I miss Abah....
Saya membuatnye sedih sekali apabila tak bersekolah agama seperti yang diinginkannya.
Saya menghampakannya sekali apabila tak mencapai impiannyanye untuk melihat saya ke bidang perubatan.
tetapi saya harap saya mampu membuatnye tenang dan bangga apabila dapat melunaskan keinginannya untuk melihat saya berjaya sebagai chartered accountant.

yes, this is the very beginning of my life.
the journey is still far.. sangat jauh.....
dan saya harap masih ada yang akan masih berdiri di sebelah saya,
bersama saya untuk saya capai impian ini.

Ini adalah entry lama yang terjumpe dalam Draft. When I wrote this? I cant remember. Tapi rasanye lepas habis belajar about last year. huhu...
And, di mana saya sekarang selepas setahun setengah itu berlalu? Here I am, surviving to be a better person.

0 Orang Terasa Hati:

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez