Monday, July 30, 2012

ibarat kucing kurap dan kucing siam~ 2 darjat

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Monday, July 30, 2012
hari ni rasa nak karate orang jek keje. haih, abes pahala di bulan ramdhan. Dah le pahala pon tak berapa nak banyak.. macam-macam happened kat ofis ari ni.

And, finally gugur jugak 2 3 butir air mata. tapi this time, nanges slow-slow lols. wat malu jek. Dah duk pom pang pom pang gadoh dengan orang, at last sendiri jugak yang sayu. hukhukhuk

Aku bertambah parah. pergi bazar ramadhan kertih nak beli juadah berbuka. Tapi kan, banyak laa pulak macik kakak adik ni bikin wa panas.. dah macam patung cendana dah aku and kawan aku ni. membazir jugak la air liur duk minta nasi kukus la roti john la kuih muih bagai. tapi at last, orang yang pakai coverall kuning tuh yang di entertained dulu. panas beb panas.. dah ler aku allergic dengan coverall kuning hari ni. haish cari pasal  betul ni.

statement best si Mica: nak buat camne, orang pakai coverall kuning ni jek yang kaya banyak duit. Gaji pon berganda dari kite. tuh yang harus dilayan dulu biar pon queue nye kat blakang. Huh. nyampah ah aku nengok warna kuning hari ni. jom gi tengok kaler hijau pulak. bagi tenang sikit hati ni.

erk... ini kaler hijau sejati ni.
tak membawa maksud pape pon yer...

till then,
 daa~

0 Orang Terasa Hati:

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez