Friday, November 11, 2011

it might be the last treat

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Friday, November 11, 2011
First of All, sebelum terlupa yang memang aku ni kaki lupa:


HAPPY 15 BIRTHDAY buat NAJWA BINTI MAZLAN
HAPPY BIRTHDAY  yang ke.... UNTUK FAMIEZA DIYANA
 U BOTH GOT A NICE DATE: 11.11.11
ok.. iklan sekejap.. kembali ke niat asal. ngeh ngeh ngeh.
setelah lama tak menghilangkan stress. masa nye tibe jua. walopun di tengah2 bulan ni, kelancaran memang tak smooth sangat. tapi takpe. demi nak mencari kebahagiaan dunia, kaki ini melangkah jua. cewah, ayat nak puitis saje.. huhu
mencari kebahagiaan di kb mall.......!!!
hajat nak meround saje. tp dan2 gi cek akaun bank, duit claim da masuk. pe lagi kan. aku ni pantang ada duit sket. nak belanja banyak.huhu



Havin lunch at The Chicken Rice Shop.
melunaskan hajat Adam nak makan nasi ayam. teringat kisah kenny rogers.

memebeli bekalan air branded cool blog (pekebende aku tak taw. aku baru knal sejak 2 menjak ni) untuk naseef di rumah. dan setelah itu menemani ani yang ingin mencari blouse untuk dipadankan dengan her new lon skirt yang cantik. at last die beli 1 belt di f.o.s. dan aku yang beli baju di optimo.


dan setelah balik, hati sakit. oleh itu, it might be the last treat of makan for you guys. 

0 Orang Terasa Hati:

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez