Friday, September 23, 2011

Nice friday

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Friday, September 23, 2011
Jumaat yang penuh dengan rahmat... trust me, Allah itu maha pemurah. lagi maha penyayang. Syukur atas miracle pagi tadi. kadang-kadang, buatkan aku terfikir, ape lah sumbangan aku pada agamaNya. apakah amalan aku abdikan pada Nya sampai macam ni sekali rezeki Dia bagi kat aku. dengan rahmat Dia, rasa malu dengan diri sendiri. tapi tuh la, rasa insaf itu hadirnye seketika. lepas 2 3 jam, alpa balik. alahai dunia...! 

Oh, I had a nice working week. and weekends came with a good start... kain baju masih tak tersidai di ampaian. barang2 shopping tadi masih berselerakan. biarkan dulu. keh keh keh.. ape tujuan aku nak post entry ni ek? aku pon dah lupe... ermmm. Oh BTW, i almost forget today is 23 Sept, genap lah five years Abah takde...  I know she misses him so much... i knew that. no replacement may be... She never forget him...and thanks with her entry, with His willing. remind me of 23 Sept.. 

ok now aku taw dah entry ni untuk ape. untuk kasi jeles adik2 yang laen. keh keh keh.
this morning accompanied umi pergi tesco kota bharu... yesterday i told amar to belanja dinner. tapi dah alang-alang kat tesco ni, i'd change my mind. baek aaa beli lunch. umi tak kesah nak makan ape.  asked adam, he wanted nasi ayam. we headed to food court... berdiri depan food court nak cari makan and kedai nasi ayam. 

and, jeng jeng jeng! rasa mengidam datang lagi! KENNY ROGERS KAN ADA DI TESCO KOTA BHARU!!!! dari before pose nak makan tapi asik tak berkesempatan gara-gara tak cukup duit and takde teman.  keh keh keh. lagi satu kes, dulu2 dorang sume ada kat umah. full house. nak belanja satu family kenny rogers, ermm pikir banyak kali la. dah jatuh miskin weh lepas raya nih...hahahaha gile kedekut aku ni. have to admit it.

Umi didn't mind makan di KR ni, even die tak biasa. "boleh jugak makan sini, dapat gak umi rasa.. kalu K ah nak belanja umi tak kesah". kalu umi yang bayar, umi kesah. =p That was their first time masuk kenny rogers and could be their first tried. Umi and Amar Ok. tapi Adam frustrated sebab die nak makan ansi ayam di food court tesco tapi hajat tak berkesempatan.

 Adam muka frust. and die merajuk lagi time nie

Waiting for the meals

I ordered them three kenny quarter meal. all have nasi. takut nt mereka tak biasa. and side dishes yang lain let them choose.  tpi, risau jugak. sebab aku kata KR ni sedap sebab aku suke memang la sedap. kan tak pasal mereka kata tak best kan... ayoo. But Alhamdulillah, they enjoyed eating. hehehe..

bile makanan sampai, Adam plak yang terlebih semangat. 
kuang3x



and tapau 1 set quarter meal untuk naseef di rumah... So now, my umi dah taw how KR's tasted!
Yippie, rasa mengidam itu sudah tertunas.

happy weekends all =)

0 Orang Terasa Hati:

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez