Monday, August 15, 2011

Think Back Then

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Monday, August 15, 2011
how i miss my old buddies.
saya rindu kan batch 9 mrsm gerik.
saya rindu suasana kabus mrsm gerik.
saya rindu zaman hingusan itu...
saya jeles bile melihat kawan-kawan masih lagi berhubung baik dan berkesempatan bertentang mata.

 Mereka beriftar bersama-sama. mereka bermain bersama-sama

i jeles okay tengok gambar2 tu sume coz i tade dalam gambar tu!
luckily we do have fb group maresmag.. dapat taw perkembangan masing2.. i might be a silent reader and viewer but honestly, my heart will be moved and touched when tengok gambar dan baca conversation mereka.. oh, how i miss ex-maresmag!

betapa juga i miss ex mrsmkuala berang. and, luckily i'd chance to meet some of them when joining the wedding and some other event. seperti nye ini dan ini...
but still, i couldn't be like them yang still close bagai jari ke jari.... yang walopun sorang di aussie, sorang di moscow, sorang mesia mereka masih tak pernah taktaw hal masing-masing. wow. mereka sangat hebat in friendship.. and again, i jeles. hahahaha
saya rindu kan mereka-mereka semua. kawan-kawan sepermainan dan seperkelahian dulu kala...
betapa rindu nya untuk outing ke pekan kuala berang dengan menaiki van sapu.
betapa rindu nya ketika di denda oleh warden....

itu semua pengalaman berharga, yang tak mungkin akan diganti.
itu semua nilai yang dikutip, dijadikan panduan masa hadapan.
itu adalah kenangan masa lepas, yang akan terus dikenang.

0 Orang Terasa Hati:

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez