Friday, June 3, 2011

berdebar debar jantungku

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Friday, June 03, 2011
ramai pulak orang doa jodoh cik bee cepat sampai. ni gara-gara entry semalam and also gambar wedding mira yang di upload di facebook. hehehehe tq tq tq... saya meng amin kan doa-doa anda semua. ada jodoh, ada rezeki, sampai seru tak kemana. akan sampai laa my big day kan.

owh bangun pagi tadi rasa nak tido balik... OMG! hari ni dah jumaat.. esok sabtu. then lusa ahad.pastu ISNIN. MONDAY. yes it is gonna be my first working day.. sangat nervous. hati jantung limpa semua duk gendang gendut. punye la aku cuak takut nebes sume ada..



I cuak atas banyak sebab:
  • first time nak keje mesti la nebes.
  • bidang laen dari bende yang dibuat before ni. i will jump to banking line which is unfamiliar to me, not like audit or account. So, minat ke arah banking ni perlu dipupuk.
  • and, the main thing is,  two (which is all laaaa) of my frens yang before this joining public bank sudah selamat resign. 1 guy tu sempat keje almost a month and another fren tu keje seminggu jek. masing-masing alasan tak tahan keje.... OMG! i got the same post as theirs... so ofkos i nebes, takut berdub dab dup dab nyah oiiii! they make me think twice. salah. banyak kali aku pikir. ape teruk sangat ke keje sana... ermmmm
huuuuuu.huuuuuu. dah. nak sambung my burgershop bagi hilangkan nebes... ermmmmm
Tuhan, kau mohon pada kau, tabah kan hati aku. moga kau dapat bertahan kerja di bidang ini.. Tuhan, aku yakin atas pilihan jalan yang kau beri dan tunjukkan padaku.. dan kini aku berserah padaMu....
aku harap aku tak cepat give up.

2 Orang Terasa Hati:

topan on June 3, 2011 at 11:01 PM said...

gud lux k... Public Bank memang macam tu working enviroment dia... kuatkan semangat dan bertahan k!!! Fighting!!!

Jankaulu on June 8, 2011 at 3:28 PM said...

gud lux...

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez