Wednesday, May 11, 2011

tak pernah puas

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Wednesday, May 11, 2011
Teringat time interview few weeks ago, ada interviewer tanye soalan, adakah aku puas hati dengan apa yang aku ada skarang.. terhenti sejenak.. terkelu. pastu abole plak aku jawab, aku tak pernah puas dengan apa yang aku ada.. then ari ni terpikir, jawapan aku tu dulu menunjukkan aku tak bersyukur ke ek??
ish ish ish.. tak la! bagi aku, we cannot satisfied because thee will be holes yang kite boleh improve and make it being better... kan kan kan? betul la ka...

bersyukur, tetap syukur... jangan kufur nikmat weh.. Tuhan da bagi macam-macam.... sangat bersyukur dengan rezeki Allah ni.... and untuk ketuka ini, aku bersyukur sekali lagi... betul la kata orang, sekarang bukan senang untuk nak dapat kerja. aku pulak rezeki mencurah-curah. offer datang  bukan yang calang-calang... ada top bank, ada public listed company, ada big four audit firm..so, memang patut la kan aku pening nak wat pilihan kan?

ish ish ish berlagak lagi ni... hahhahha. ok dah dah...
Alhamdulillah.. tak pernah terfikir macam ni sekali rezeki Tuhan nak bagi.. dalam masa aku buat perhintungan untuk rehat dari job seeking, rezeki datang..... tak sangka-sangka... itu lah die.. dunia ni penuh dengan bende yang tak dijangka.. semua atas kuasa tuhan...

I almost cried.. when i called the company yang located in petaling jaya, the Hr was really nice. she was the one who entertain me during my interview session. she was the one who concern bout my career path...she was the one who comfort me this morning.

it was a difficult decision to be made. nak sesuatu, have to let go sesuatu.. pilih la mana yang kamu inginkan.. keputusan dah di buat.. hopefully, ini adalah yang terbaek... dan doakanlah kejayaan-kejayaan masa hadapan... sebaik-sebaik perancang, Dia juga maha mengetahui. Dia lah juga perancang yang paling terbaek.

~tak dapat merasa jadi orang Key Ell... hahahahaha

0 Orang Terasa Hati:

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez