Tuesday, May 10, 2011

How Ek?

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Tuesday, May 10, 2011
hari  ini ingatkan nak tenangkan fikiran. taknak serabut-serabut... tapi tetibe tengah hari tadi dapat satu lagi phone call.. bukan calang-calang punye offer.. offer mantap okeh...! sungguh weh teruja....

okeh okeh now ngh pening lagi sekali, takleh relax.. nak kene bagi jawapan by thursday.... AND, if nak terima better offer yang lain ni, how nak gitaw company A yang aku dah sign offer letter die ari tu?? Ayooo! kalu tolak company A tu, aku rasa, kene bayar  balik medical cekap fees die ari tueh.. hope takde laa bayaran laen da...hehehe.and, dengan umi sekali tumpang pening untuk pilihkan keje mana yang paling sswai tuk aku... so far, sume ofes yang dapat ni sangat berbeza baik buruk mereka... kene pikir betul2 this time... ADOI LA.

dulu aku perli and mengate si fathin rosley sebab pening nak pilih keje... orang laen duk pening sebab tak dapat keje.... Tuhan tu mahal adil. Dia bayr cash.. now aku pulak merasa... aku dah say sori kat fathin tadi. hehehhe.

ok now pikir, how to say nak tolak offer..... ermmmmmmmmmm

0 Orang Terasa Hati:

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez