Tuesday, April 19, 2011

part time keje, income tarak ka?

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Tuesday, April 19, 2011
selain sebuk send resume dan menanti panggilan interview sana sini, side jobs sebagai penanam anggur sangat memberangsang kan setakat ini.
tugas sebagai bibik dan baby-sitter tak perlu di mention kan lagi.. itu adalah suatu kejayaan..

selain itu, saya telah mendapat satu skop tugasan yang baru pada malam tadi.. dan telah dikhabarkan dengan gembiranya pada pagi tadi. dan sekejapan tadi, saya dengan rela hatinye telah menerima mandat tersebut...
apakai itu???? jeng jeng jeng

saya penuh dengan rasa bangga nye menerima watikah perlantikan sebagai seketeri jawatankuasa Family Day 2011..
last pic taken, hari raya 2008. 
not included: 
cik na & family,  
new cousins, najihah and wafiq, en. shahrul azli (husben kak ina), 
the first anak sedara, haniff,
cousin to be, bahiyah roslan

bak kata si tukang pemberi cadangan nye " saya cadangkan ka ah sebab die menganggur leni"
ceit! Family Mok Besut ni besar weh.... dan saya dengan rasa bangga dirinye, akan turut melantik puak-puak relative lain turut join jadi AJK.. ngeh ngeh ngeh

suggestion by ayah zie:
bendahari = kak ina
AJK = Ajim and akif

nantikan proposal by ka ah.. muahahahaha (gelak jahat)

1 Orang Terasa Hati:

aisyahfoot on April 19, 2011 at 2:51 PM said...

hye..dear duk maner sbnrnya?conpuis...
huhu...

if s.alam adew job nk kasi..

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez