Saturday, November 6, 2010

kalu taknak, jangan cakap banyak.fullstop

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Saturday, November 06, 2010
the title sound emo rite??
hahahaha tengah hari tak emo2 pon eh
da siap kemas dapur sume bagai
dan tetibe rasa tanak masak tapi nak blog
terkam saje lappy depan ni.

dan tetibe tringat satu sahabat...
beliau yang pada mulanye beria gile nak ceburi dunia blog
sangat excited! mungkin sebab kawan sekeliling ada blog
dan itu la kot penyebab nye nak register to have 1 account tuk ber blog

ermmm tapi gaya hangat2 tahi ayam saja....
rasanye tak sampai 6 bulan kot die menten dengan blog nye
itu aku takde laa heran sangat
tapi terkesan kat hati bile ada ayat ini:

maybe i shud say gud bye to blog.
y?
i have family to support me.
i have fren to cheer me up.
and the most is i have Allah tuk i nak luahkan ape2
so, i dont think i need blog.. bukan bole selesaikan masalah pon.

ok fine!
as for me, blog bukan semata-mata nak meluah or nak emo or nak marah2 ke ape
tapi dunia blog ni more tuk share. ye la. tak dinafikan ada sebahagian nye kita akan luahkan ape yg kite takle luah in real.. maybe kite marah. kite sayang. kite rindu. kite sedih. kite luah kat blog. 
tapi as long as kite taw niat kite memang semata nak share. dan komen-komen dari readers pon kadang2 adalah idea yang kite sendiri tak terpikir. dan blog juga bole hilangkan stress haku! best weh blogwalking dari studying..! hahahaha


yer, itu hak die tuk nak buka tutup akaun blog die
tapi aku pon taktaw kenapa aku harus sentap dengan ayat die itu.. dem!
tapi nampak tidak, die ingat blog semata-mata tempat die luahkan rasa hati die dan die ingat dengan penulisan akan rasa lega??

sape ajar dude?
orang yang minat menulis akan rasa lega bile die da luahkan something.
but when having prob, memang la dengan menulis tak boleh nak selesaikan ape2.. tapi kurang2 kite ada idea dari readers. dan ada readers bole wat lawak bodo tuk cheer us up back..
dan memang masalah tak bole selesai kalu kite tak usaha nak selesaikan. memang la hadap blog tulis itu ini takkan selesaikan pape.. huh.

ok sekrang aku plak nak emo... hahahaha
ape2 je laa mood aku ari ni.
may be i shud go upstairs and taking bath... kah kah kah
gle tak senonoh anak dara ni..

owh nampak dan perasan tidak??
gambar dan kata-kata adalah semua pasal tak suka a.k.a hate.. hahahha

till then, daa~

2 Orang Terasa Hati:

Chenta on November 7, 2010 at 10:59 AM said...

Salam manis cik Bee..

Mulanya , Saya menulis utk diri sendiri ..takde rasa apa2 pun ..
satu hari tuh, saya sngat sibuk tak update selama seminggu ..

guess what ?

dlm kotak email saya penuh dgn tandatanya dan persoalan .. mereka rindukan saya ..

now, saya berblog utk kepuasan diri sendiri dan teman2 dialam maya . mmuah !

Cik Bee on November 7, 2010 at 11:14 AM said...

kan kak linda! kte berblog untuk hepi2 kan sendiri dan readers yang lain...

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez