Sunday, April 11, 2010

inilah ragam dunia

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Sunday, April 11, 2010
eceh ceh ceh ceh..
bunyi tajuk mcam ilmiah dan intelek saja.. tpi adakah itu nabihah yang akan mencoretkan kata2 berbentuk ilmiah? hahahahaha in my dream.... =P

started last monday, saya dah mula dengan job baru, client baru, team baru dan seniors baru!
my new audit team consist of 5 of us, including me...
job baru ni, agak kelam kabut sebab tak cukup orang.. company besar, kakitangan kurang.
mangsa? kami semua..

tak best..saya rindukan seniors lama saya.. cotohnye di shah alam dan di mutiara damansara...
bukan ape..may be sbab baru 1st week, saya msih blur. dan saya juga taktaw mcam mana nk "join" mereka, since mereka semua have been together dah 2 tahun..tiba2 dis year, bertambah orang baru dalam team yakni saya!

saya sangat takut! sangat gelabah! dapat buat section sendiri.new sections to handle..!!!
tak tipu... setiap malam migran... migrain.migrain.. tak caye tanye amanina fasihah..
okies, take it as cabaran..terima nya dengan hati terbuka dan carilah hikmah di sebalik keperitan itu.
haih...

this time, doing audit di company rokok.
okeh. nak citer nye..
saya sangat laaaa tak suke
sebab time office hour pon dorang boleh merokok di tempat terbuka!
sangat smokey!! yerk! pening!

eh..okes tu jek..tataw dah nak tulis ape...just nak cakap tak bekenan dengan company client sebab merokok itu saja...hahahahaha

0 Orang Terasa Hati:

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez