Friday, January 29, 2010

pg audit kdai ubat, aku yg sakit

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Friday, January 29, 2010
alhamdulillah...
5 hari di bukit jelutong da abes

hari isnin dapat cuti
yeha!!!!
selasa kerja balik =(

saya sangat teringin nak experience buat stock count, wic is kire stock
tapi senior kata NO!

saya minta utk pergi tengok auditor lain wat stock count,
hanya tengok jek, bukannye nak tolong count sama dan bile da bosan saya akan balik
tapi senior tempat team saya itu tetap kata
NO!

owh... tak merasa mcam kak bel rase kna kira paku atau skru.
tak merasa mcam auditor lain rasa mengira kereta..
huhuhu


dan saya sangat hebat
sebab saya cari pasal dengan senior in dis team
i mean in bukit jelutong punye team ni lah

saya sudah pandai buat muka dengan die
saya sudah pandai untuk bergaduh dengan die
saya sudah pandai melengahkan keje yan die suh wat
dan saya sudah pandai untuk wat bodoh

dan saya rase

abes laa aku
performance evaluation from senior, abes jahanam aa aku dapat!

owh man!! huhu

takpe laa
tak dapat keje dengan audit firm yang tempat saya intern skang pon takpe laa
tapi kalu da rezeki tue, takkan ke mana juga

kah kah kah

oleh itu tunggu laa lagi 2 tahun..ke mana kah saya

oppss tapi, knape laa dengan auditor lain saya takde masalah
even dengan senior auditor yang last week punye team pon, yang mana supervised saya, yang mana sangat serius time bekerja, yang mana pernag marah saya,
saya tetap sayang die..

owh TUHAN, bukakan pintu hati ni
owh TUHAN bagi sedit chemistry dengan senior 1 yang kat bukit jelutong ni!

doa doa doa

hope hope and hope

ok dah taw dah
saya kecik hati dengan die! sebab itu lah saya cari pasal dengan die!
ada ke patut die ngungkit sbab kna hantar balik umah dan die kna patah balik utk balik damansara and he took 1 hour to go home, wis is longer than usual

memang laa aku kecik hati!

huh, memang takkan belanja burger king!

4 Orang Terasa Hati:

.h.o.p.e. on January 30, 2010 at 10:41 AM said...

abes laa ko nye review nnti..!

Jard The Great on January 30, 2010 at 1:08 PM said...

hehehe..... mesti ade yg kita ngam dgn opismate kita kan?

bile nk blanja ku??

Cik Bee on January 31, 2010 at 2:24 AM said...

jard; hahahaha elaun ni berkurun tunggu, tak masuk2 jugak..nak banje jard nt kna tunggu jumpe ceo karipap dlu laa masuk minang

aienzunnur on January 31, 2010 at 7:20 PM said...

cik bee..
anda amik cos ape ye?
da lm nk tnye..huhuhu..

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez