Sunday, February 28, 2010

TAKUTNYE!

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Sunday, February 28, 2010
SUNGGUH
TAK TIPU
SAYA DALAM KETAKUTAN KECUAKAN SEKARANG!!!


help! help!

saya baru sedar dan terperasan
yang di sebalik logbuk dan buku catatan saya,
terserlit satu closing rate list from jan 09 until dec 09 yang client punye
okeh, client punye!!!!!

omagod!!!
macam mana ini?

esok dah tak g kat client tersebut.
esok dah mula ngan client baru dan team baru!

saya tak taw nak wat ape..
nak nangis??owh perasaan itu memang ada,tp wat masa sekarang saya masih mampu control cun yang tak bape nak cun ni!
ayoo! okeh saya dah msg senior saya tp die tak reply.
dan, bile die reply, saya rase,
sebelum saya bace msg nye, ktakutan saya ini akan meningkat!!!
owh! owh! owh!

doa saya.
moga nye list tersebut tidak lah penting!
dan moga nye senior aku yang baik hati tue tak belasah aku
gosh!!!!
grrrrrrrrrrr

dan saya juga ketakutan dan kecuakan

sebab esok nak mula ngan team auditor yang baru!!

saya harap team ini juga sebest team yang sebelumnya.
i mean, d team when i was in bandaraya, bukit jelutong and petaling jaya..

owh man!
saya dah rindu team lama saya!
hahaha
sengal

okeh..sengal pon,
takut tetap ada!

jantung tak berhenti berdengup kencang!!
DUP DUP DUP!

owh Tuhan..... bantulah aku.
okeh sekarang btul rase nak ngalir air mata..

nangis dulu..
uwaaaaaaaaa

0 Orang Terasa Hati:

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez