Tuesday, March 2, 2010

Natasya dan mr bean= nabihah mazlan hari ini

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Tuesday, March 02, 2010
hari ini saya telah menjadi natasya

pukul 7.30 pagi da keluar rumah untuk ke stesen komuter.
dah sampai di stesen, ku mencari-cari hp dan kunci rumah.
sumgoh.banyak kali kubelek belek beg bimbit ku.
ku buka2 sume zip yang ada.
CIS! hp ku tertinggal di sofa tadi ke?!

Ku patah balik ke rumah.
dah sampai depan pintu pagar rumah,
ku cuba cari sekali lagi hp ku. ku belek-belek lagi hand bag ku

damn! Hp ada tersorok kat celah-celah sampah sarap dalam beg!
TAK KE RASA NAK MENJERIT?!

dah le kena tinggal 1 train!
rase nak menagis ok!
seb bek sempat sampai opis 8.30..

di opis.
gile KEBOSANAN!

XDE KEJE NAK WAT. OWH INI SANGAT JARANG BERLAKU.
OWH INI AKAN BERLAKU PABILA TAK PERGI KE TEAMPAT CLIENT.
OWH KENAPALAH CLIENT TU BINGUNG SANGAT!
DAH TAW AUDITOR NAK G START AUDIT MINGGU NI,
BOLEH PLAK CAKAP TAK PREPARE LAGI..
KENA POSTPONE PERGI KE DAMANSARA!!!!!!!!

BENCI! TAK SUKE!
SEBAB AKU HAMPIR MATI KUTU TAKDE KEJE NAK WAT.
SEBAB TAKDE KAWAN-KAWAN DI OPIS, MELAINKAN SENIOR-SENIOR YANG MEMANG AKU TAK KENAL!
BAK KATA KAWAN KU SORANG,
HARI NI AKU JADI MINAH KESEPIAN!
ALMOST LIKE HELL DIS FEELING.!tipu jek. aku tak penah rase dan TAKNAK rase hell itu.
nauzubillah.....

after lunch,
my previous senior called metold me bout d prob regarding to the kerja yang i wat last 2 weeks.
semalam manager reviewed, n ada keraguan pada kerja itu.
dan sesunggunya, aku memang salah buat kerja tersebut!

ape lg, memang kena laa ngan senior itu.
owh, rase down okeh.
tahan nagis.tahan nagis..ramai orang ni wes kat dalam opis nie..
owh tak tahan!
i called nadz and almost 20 minutes on phone with her.air mata mengalir cikit-cikit.....

rase down giler sepanjang hari.
aku tak stress. tapi sedih.sedih sedih dan down dan down. (tiba-tiba teringat lagu down down down.okeh mengung sekejap)

aku menagis dalam train on my way back home..again menangis! hahahaha.
dis time wat muka tak malu betul.peduli ape aku..bukan nye ada orang yang aku kenal pon dalam train tadi. bile dah sesorang diri, banyak laa pk benda tak best ni.tue yang tangkap leleh tue.huh!

bukan senang taw seorang intern nak dapat kepercayaan from senior untuk handle sendiri, from A to Z untuk buat 1 of audit sections.
bila dah dibagi peluang camni, aku plak tak dapat buat dengan baik.
bagaikan ku tinggal shit pada senior ku
dan ku blah begitu sahaja.
dan beliau lah terpaksa perbetulkan dan seterusnya settlekan kerja ku itu....
harap, hanya 1 section itu saja yang bermasalah..lagi 2 sections aduit yang ku buat tue jangan laa shit lagi =(

sebelum ni aku selalu komplen die suke buli aku dan aku rase die tak bape nak baik.
tengah hari tadi aku berperasaan sedemikian lagi, yakni ku rase die tak baik.
tapi petang tadi, ku rase dia laa sangat baik sebab...?????
hahahahha.. takpe. biar aku je taw.
yang aku taw, i would like to say sorry and thanx to my senior that coached me in petaling jaya last week and last 3 weeks....sincerely.
from the bottom of my broken heart.. eh eh ni lagu britney spears..silap.silap

2 hari di pejabat.2 hari lah ku takde kerja nak wat.
ku minta izin dengan manager untuk ikut another team a.k.a another senior until ke tarikh yang dipastikan untuk ke client di damansara itu.
alhamdulillah, dapat permission from my manager.
walopun begitu, tadi aku sangat laa takut untuk called the manager and speake to her myself.
ahahhaa bgus nye aku sbab ada keberanian itu. =P

yang prob nye...
aku tak taw nak g ikut senior mana..
nak ikut senior yang lama, aku dah MALU untuk contact die sbab aku dah wat salah kan.
dah le petang td baru kna shoot ngan die.
owh sdar diri sket laa nabihah!

so,
ku minta untuk join team nina di klang.senang lah nanti boleh g ngan nina.
(alasan sbnar, snang la nnt ada geng!hahahaha)
i called nina's senior and she said okey, i could follow them.
lega!

BUT, after few minutes, she called me, asked me to go to sungai buloh, to follow another senior, another team coz manager tak benarkan in 1 team got 2 interns.
ape-ape je lah manager. =(
then i have to call another senior...
finally, aku diterima..

hahahaha.kisah mengemis untuk dapatkan kerja...
adoi la.

ada kerja, merungut penat la letih la stress la tense la.
bile takde kerja camni plak jadi nye..macam-macam!

ok.hari yang malang dan kelam kabut.

~seronok plak kaler-kaler kan word, tukar saiz font, bold kan font..hahahaahaha~
kalu umi bace ni, taw laa umi anak die sangat bengung berintern di kl ini.ampun ya umi.

0 Orang Terasa Hati:

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez