Tuesday, June 2, 2009

messy

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Tuesday, June 02, 2009
what shud i say?
what shud i do?

i hate this feeling
i hate the situation
i hate hypocrite people

kesian umi yang banyak berendam air mata, yang menelan semua kata dusta, yang banyak makan hati yang terus berjuang mencari hak dan keadilan
kesian adik-adik yang masih kecil dan tatau aper, yang hanya menurut ke sana ke sini, tanpa faham keadaan yang berlaku
kesiannye abah di 'sana' pasti tidak tenang

i shud kesian pada diri sendri too, seusia aku menggalas tanggungjawab anak sulung, ape sangat mampu aku lakukan?
hanya mampu dari jauh, hanya memberi sokongan kpd umi dengan air liur, ape sangat impact nye????
aku hanya inginkan sedikit kebahagiaan family, sedikit kesenangan untuk bernafas...
aku ingin melihat umi tersenyum bahagia dan adik2 gembira

takutnye keluargaku musnah...
takutnye umi sedih bersendirian...
takutnye aku mengharungi hari mendatang...

soal hati,
ape nasib kami sekeluarga di sini?

tanya umi,
musnahkah keluarga kerana harta?

1 Orang Terasa Hati:

Anonymous said...

oyak ko ani, dio koya sangat..

ha..ha...ha x180

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez