Sunday, April 19, 2009

tag cik puan aida again

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Sunday, April 19, 2009
orait, mentang2 aku sdng berbhgia honeymun tanpa buku, ada jek esemen cik puan ni nak bg...adushhh

okey, okey, saya buat jgak..(tersengih dgn muka comel)

CERITA ZAMAN KECIL ANDA

  • SILA PAMERKAN GAMBAR ANDA KETIKA KECIL (MAXIMUM GAMBAR ADALAH 5 KEPING)


  • SILA PERIHALKAN GAMBAR TERSEBUT (CTH: TIKA@SEWAKTU BILA, DIMANA, OR ETC)
gmbar ni diambil di studio rakaman..eh silap. di kdai gmbar mna ntah. gmbr ni dirakam pda awal tahun. saya kurang pasti pada tahun ble dan brapekah umur saye pda waktu kjadian.. keadaan ini berlaku di barat bumi... saya pelik, upenye dolu2 time kcik, comel tramat saye ni.. knape plak dah bsaq pnjang ni, sgt ketara perbedaan nye..lg2 tang kaler kulit ni..haishhhh


  • TIKA INI ANDA MERUPAKAN ANAK YANG KEBERAPA DALAM KELUARGA
rite here rite now, saya merupakan anakanda sulong utk Puan Narizan Husin n Allahyarham Mazlan Ibrahim...saya ialah seorang anak yg TERamat degil, TERsuke melawan, TEtibe akan menjerit tak tntu hala..saya sangat laa TERgarang ngan adik2 saya yg ramai tu..8 orang adik, mna x hangin...8 ragam, 8 kepala.. saya bercita2 utk kawen dgn putera tunggal denmark..alaaa yg dlm cte the prince and me tue...
alamak, TERmelalut dah...haishhh


  • PRIHALKAH TINGKAHLAKU/TABIAT/PE'EL,PERANGAI ANDA WAKTU ITU
waktu saya kcik, saya suke hisap puting(itu kata2 umi saya.saya rase x btul laaa sbb bibir saya yg cumil ni tak le menandingi 'kecumilan' bbir adik saya farhani tue..)
waktu jd baby jgak, saya suke menangis.. umi saya kata lg, saya akan menangis bile waktu mlm dtg..hingga laa pkul 4 5 pagi, baru laa saya akan stop nangis(patut laa skang pon suke nangis..sampai kan, salah seorang member ku memberi nasihat dan idea bernas kpda memberku yg lain " jngan terpedaya dgn air mata dan muka kesian biha"..oh sungguh terharu dgn kata2 itu)
ape lg nak cte...ermm ok laa,mengaku laa. dulu waktu kcik, org ingat saya anak keling mana..hishhh mak putih, cam x logic plak anak terlebey acuan kaler...alamak, skang pon, saya masih lg anak yg plg terunggul acuan kaler nye..hehehe
okey..okey.. gmbar kat ats tu gmbar tpu..ntah anak sape, xtaw.. alahai, searc google, dpt laa gmbar baby..blmbak,pilih mna bkenan..(harap maaf..gmbar dolu2 kala, xder laa..ada pon, leceh nk screen k)



  • KONGSIKAN BERSAMA TAG INI KEPADA RAKAN ANDA (MAXIMUM 15 ORG)
umi terchenta (hahahaha)
wanimala
wani zamri
aliaa (adikku TERsayang)
farhani (adik ku TERrindu)
wan syazdiana (ni ckup x kecabaran nye? =P)
adil(kalu rase nk wat)
snarai di atas adalah snarai wajib krana saya taw anda tidak bz. alaa kalu bz pon, stil ada msa gak utk blogging kan..
yg lain2, saya sngt bharap anda pon bole wat sama..kuikuikui

sape nak taw kesah menarik cik puan aida di zaman kecil2 nye dolu kala, bole click sini

okies
~daa

3 Orang Terasa Hati:

Aida on April 20, 2009 at 12:01 AM said...

hahaha!good jab my dear!!nnty aku bg lagi byk asimen kt ko...kwang2..

Aida on April 20, 2009 at 5:14 PM said...

tag lagi!!gi buat cepat...lalalalal~

Cik Bee on April 20, 2009 at 6:54 PM said...

cik puan aida... aku sngat cayang kamu laa... uwa uwa uwa... bg msa rehat jap..haishhh x dpt cti barang sehari ke..

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez