Sunday, April 19, 2009

Hot n Spicy

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Sunday, April 19, 2009
semalam saya tngok The Duke kat chanel 701(ntah siaran ulangan yg ke bape, x plak diketahui). agak menarik topik nye.. "can man n woman really B best frens"
(bak kata bibikku, teman tapi mesra..)

eunice : boleh berlaku. biase nye pompuan ok jerk ,lg snang nak trima. if pwen, pwen la kan. tp laki sampai satu tahap, he wants more.

marc: kalu sudah a man n woman tue dah telanjur, mmg susah nak anggap mcam xde pe2.huhu

rovi : susah ke kalu nk trangkan pada kapel masing2 yg tman tapi mesra kite tu jus sbg kawan, x lebih? boleh ke kapel kte trima ek?

benanye, mata lebey fokus pada marc nelson, bkan dngr sngt pon isu ni.. marc hot, encem laa...rovilson plak spicy..dgn kpalenye botak tu, sexy..huahuahua(alamak, saya merepek lagi)

bg saya sndiri, saya trima satu phillosophy(pe eja yg btul tuk pkataan ni ek?kamus saya dimakan anai-anai) ni dri sape ntah(kwan2 bole cari yer pmilik falsafah ni dlm readers digest, edisi ke bape x ingat, page ke bape x ingat) bunyi nye lebey kurang la, " in frenship, there is no line"

maksud nye, xde limit bnanye dlm berkwan..
mcam2 bole blaku dlm frenship ni.. surprising could hapen!ada nye ibarat air dicincang xkan putus la, lg kan lidah bole tergigit la, mcam ombak hempas pantai laa(ish mcam2 pribahasa lg laa yg aku fail)
kawan lain gender ni, kekdang susah nk ditafsir..da knal 3 4 tahun, blum tentu kte dpt fahami die btul2.. mungkin jugak, terkadang kita rase kita da ckup close ngn die.tp hakikatnya, jauh di hati, dkat di mata.. dpat kawan laki yg ego tahap gaban, x ke naya? plak tue, yg kte ni plak tahap emosional terlampau..
ego+ emo=??
laki n pompuan...
ishhh memg kes polis laa..

sememang nye makhluk bernama lelaki ni dtg dri marikh dan makhluk bernama pompuan ni dari zuhal(mcam pnah ku dngar jek kata2 ini, tp di mana ya)
pk, pk, pk punye pk, alahai, jwpan kat diri masing2 gak..pndai kwal diri, kawal nafsu, sume okey jek kan.. pndai2 laa give n take..isu hangat ni, smpai bile x abes =P

saya : dah serik dengan lelaki yg comel ala2 tacing terlebey... hihi =D
hari ni plak, saya tngok melodi.
alaaa, cte sensasi kat tv3...xkan nk kna xplain jgak... ishhh, ala,siaran nye kul 12.30 til 1.30 thari.. yang si fafau n wahid senario yg host tue..

suke hati laaa taw ke xtaw.. yang nak di highlight kan nye, kesah si sahmsul anak pacik yusof haslam n si diana danielle tue...
sorang dulu, bkan main, gado nak rak.sampai repot polis..tp tngok td, mcam da xde pape.. bak kata shamsul laa, dorg skang bes fren..d past is past..gud gud gud

wartawan : apa beza kawan n cinta. dulu cinta skang kawan baik?

anak pacik yusof: friend is love, love is friend. sharing is caring.



simple jek jwpan die, tp saya suke! ;>
tue je nak cter..ehehehe

saya: friends remain forever. cinta, anugerh Allah yg tak ternilai..tader cinta, xde sayang, idup x best..tader kawan, hidup x ceria. sayangilah org di sekeliling anda. jngn bile dorg xde, baru trase kehilangan nya.waktu 2 nt, da tlmbt..

okies laa. da pnat merepek
~daa

1 Orang Terasa Hati:

miszbalqis on May 15, 2009 at 12:02 AM said...

betul3! ngee ;)

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez