Sunday, April 19, 2009

Tagged Aida ciap.... ;P

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Sunday, April 19, 2009
ayoooo.. my 1st time kna tag.
bak kata cik puan aida, ni kre esmen dr cgu..
(cgu x bg esemen laa, cgu bg keje skolah..aishhh)
tp saya nk anggap ni denda, sbb kna pikir.
(soun like, nk kna pk mcm jawab paper advance acounting)
so, jom, lets finish it.. ~ngee =D

(saya mlakukan ini dgn muka yg sngt xcited dan smangat juang yg sngat tnggi)

1.tampal gamba korang...



2. explain kenapa korang pakai baju dalam gambar tersebut

memalam kuar, rase cam sexy lak pkai cardigan+jeans ni.. hahaha
tipu jek, kihkihkih..ni namanye, pkaian gaya bebas, nk cpat bsiap, amek crdigan, sarung..sungguh tangkas dan jimat masa

yezza..elehai, ni jek task die..ngehngehngeh snang mcam kacang.
saya menipu lg. tgas ni beban jgak sbb saya kna edit gmbar utk pastikan gmbar saya sngt menarik walopun xde yg tertarik..kuang3

ok, skang, saya passkan plak dkat, mangsa terbaru...
jeng jeng jeng (wat saspen jerk).. dum dum dum(bunyi drum)
*amizah azid
*wan syazdiana
*balqis
* sape2 yg tringin nak wat ;)

okies ~daa


4 Orang Terasa Hati:

Amizah Azid on April 19, 2009 at 7:00 PM said...

uiksss. saya kene tag?

Cik Bee on April 19, 2009 at 7:49 PM said...

yer yer... walopun saya taw kamuu bz ngan kuliah n preparation nk final, tp saya tetap jgak nk bg 'adiah' ni pada kamu..tanda centa dan sayangku.. ;)

Anonymous said...

nate apo tag2 ni bibi???
mene ko gapo???

Cik Bee on April 19, 2009 at 10:12 PM said...

tag ni, kire kte wat balik gapo hok kawe kte wat, jwab soalan bodo laa lebey kurang...ayya, tidak ku fahami ape aku xplain...sape da kwan nama fahmi, bole tlg fahamikan nye. kuang kuang kuang

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez