Friday, February 15, 2013

Jumaat...

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Friday, February 15, 2013
Pray. Wish. I can be a better person.. In sha allah doa pada hari jumaat ditunaikan-Nya. In sha Allah..

Saya nak jadi wanita solehah.
Saya nak jadi manusia yang adil.
Saya nak jadi mukmin yang istiqamah.
Saya nak jadi orang yang penyabar.
Saya nak jadi makhluk yang berguna.
Saya nak jadi lebih baik dari saya sekarang.

Saya nak jodoh yang baik.
Saya nak anak-anak soleh & solehah.
Saya nak kahwin dengan lelaki terbaik pada masa yang terbaik.
Saya nak bernikah rahun 2013.
EH?!

Pagi Jumaat yang nyaman di kampung padang luas, jerteh, besut, terengganu.
Ya Allah, permudahkan urusanku dunia dan akhirat. Amiin

posted from Bloggeroid

0 Orang Terasa Hati:

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez