Friday, February 10, 2012

tak terurus

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Friday, February 10, 2012
betapa penat nye keje minggu ni. nak kata keje banyak, biasa 2 jek. di compare dengan orang laen, mereka super hebat mengumpul files atas meja. tapi mungkin disebabkan banyak lagi mende baru aku nak kejar, maka terasa tak terurus. masih lagi godek-godek keje. huhuhu

thanks to my colleague yang sangat banyak.sangat banyak membantu. dan kadang-kadang aku rasa bodoh gile. simple and easy method pon taktaw... and i thought i was good enaf tak sorok kan rahsia hati.cewah. tapi, muka aku terlalu jujur, bak kata sahabata lama. ape aku rasa, terluah kat wajah. sebab tuh ada orang perasan aku stress and tak terurus. walaupun i was trying hard nak sorok.huhu

mohon cepat-cepat laaa aku belajar. oh tuhan, bantu hambamu.. taknak laa tetiap minggu manager asyik duk ulang aku kene'berlari' which is learning process ini masih panjang rupanye... ermmmmm

bangun pagi rasa see yang sangat terang jelas dan nyata. rupa-rupanya malam tadi sebelum tidur tak bukak contact lense!!!omg!!

semalam ke petronas penapisan terengganu untuk engagement session dengan users, who mostly are engineers la kan.. ermm not bad bile tengok orang-orang dewasa bergaduh. masing-masing sure lah nak back-up department and anak buah masing2...
hihi

hari jumaat. hari rehat.

0 Orang Terasa Hati:

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez