Friday, November 25, 2011

jasamu tetap kudamba

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Friday, November 25, 2011
dah 5 bulan lebih dah Cik DBV yang elegan berkhidmat dengan i.. ada orang tanye, kot-kot aku nak tukar cik dbc kepada puan vios? eh eh eh pe kau mengarut ni... nak tukar style ke, tukar keje ke, aku as so far, tetap akan setia dengan cik dbv... kot 5 tahun lagi kesetiaan aku musnah, taktaw lah kan. keh keh keh.

tapi kasihn cik dbv duk dengan aku. tak terjaga tak terbelai die ni... aku tak reti nak manja-manja kan die..
kasihan die.. and aku rasa ada unsur-unsur merajuk padanye. sebab sejak 2 menjak ni die macam tak best jek.. bunyi sana sini. longgar situ sini.



mana tak merajuk weh! patut nye aku dah kene gi servis die ni. 
sampai sekarang asik tunda jek...busy.. busy.. busy nye ko nabihah!
lepas tu, ko buat nye cik dbv ni macam mpkb tak pon dbkl.. sume bende ko nak campak kat die.

seat blakang ni macam-macam ada. 
belum tmasuk dengan kasut sandles bagai kt boot belakang tuh. phewww

fine la... rete aku satu ni, bukan macam pompuan yang jaga..... kadang-kadang bile weekend tiba, malas woo nak kua g servis la, basuh kete la ape la. yang best nye duk umah ngadap laptop tb n terbongkang atas katil jek. itu baru lah weekend sebenar..
walopun aku abaikan cik dbv ni, tapi masih ada sedikit kasih dan sayang aku pada die.. aku marah betul la pada malaun mana laa ntah yang dengki..


entah sape suka suki kasi calar kete gua.
wa pikir pikir, takde plak wa p langgar tiang ke pe ke.
pelik plak aku, mana ntah datang calar ni. weh, ada lg calar weh kat depan. malas aku nak menunjuk kesan parut cik dbv ni. bikin wa panas saja.

~esok nak g servis keta.. ho ho ho. mod insaf dah datang. walopun sekejap, tapi takpe.. kan encik milo kan? kih kih kih.~ la la la la

2 Orang Terasa Hati:

nikamir on November 26, 2011 at 2:32 AM said...

kesian cik dbv...
mesti dah comot sgt skrg..
panggil bomba mintak tlg basuhkan cik dbv..keh3

Kami Cool

Unknown on November 26, 2011 at 7:47 PM said...

aku ngn ko tak berkire sgt..takpe je..ahah

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez