Saturday, September 3, 2011

sume oghe wat aku ddeba

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Saturday, September 03, 2011
start raya ke-3 dada dub dab dub dab
eh salah, mula 1st day of eid lagi, aku macam lipas kepanasan.
kalo pg umah sedara, soalan feberet pacik macik tak laen tak bukan ialah pasal jodoh.
perhatian semua yer:

Saya taktaw bile nak kawen, nak tunang, nak dirisik. sebab saya solo single mingle. Ye, saya dah bekerja sekarang tapi tak bermakna saya berteman istimewa. OK.. oleh itu, soalan cepumas tu boleh disimpan lagi ke raya tahun depan.

makin mengganaz dorang ni sbab majlis pelik-pelik ni bersusun... kawan2 sekolah jek, 2 orang bertunang pada raya ke-3. dan diteruskan dengan raya ke-4 ada lagi sorang bertunang..
untung mereka, cepat ketemu jodoh... dan kerana ada insan seperti mereka yang sebaya ni lah maka macik pacik sedara mara buat aku ddeba.. bile kata nak attend kenduri kawan, laju jek pacik macik tanye empunya diri bile lagi.. huh. memang ddeba kalu nak g beraya umah elders. ddeba dengan soalan pelik2 ni.

My schoolmate in Q-ber, Fatin a.k.a Tomang dan tunang
(gambar dicuri dari fb Tomang)

My seniors in Q-Ber, Naqi and Kak Sya bersama kawan-kawan mereka
(gambar dicuri dari fb Kak Lyn Salleh)

Adhwa dan kami, si kawan-kawan. tunang die da balik. keh keh keh
(gambar wa sendiri punye laaa)

Wishing u all 
SELAMAT BERTUNANG DAN 
SEMOGA KEKAL HINGGA KE JINJANG PELAMIN, 
BAHAGIA DUNIA AKHIRAT.

2 Orang Terasa Hati:

Salam - LoVeLyCapRy on September 3, 2011 at 4:45 PM said...

Insyaallah Biha...Jdoh tu xke mne pun..cme lmbt ngn cpt je...tme ksih ek dtg...

Salam - LoVeLyCapRy on September 3, 2011 at 4:46 PM said...

Insyaallah Biha...jdoh xkemne pun...cme lmbt ngn cpt je..tme ksih dtg..

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez