Thursday, April 28, 2011

Maaf, telah mengguris hatimu

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Thursday, April 28, 2011
selamat pagi.... ermm ke tengah malam entah. tapi if selamat tengah malam macam tak best jek bunyi nye.
ok baik lah. terus kepada point sebenar.

entry ini adalah untuk permohonan maaf atas salah laku salah bahasa salah tanggapan salah tulisan dan segala macam salah silap. entry sebelum ini telah mengundang isu2 berbangkit, yang membuat saya sentap. dan mungkin juga membuatkan saya terpikir sejenak dua jenak dan 3 jenak..
seusai membuat entry berkenaan,  ada reader yang terasa hati dan bagaikan saya telah menikam nye jauh di dasar sanubarinye. maaf sayang, itu bukanlah entry untuk menjatuhkanmu.

hakikatnye, itu adalah entry general, inspirasi dari seorang blogger yang secara tak langsungnye banyak memberi idea untuk saya terus menulis. seorang blogger, yang pabila saya menziarahi blognye, akan buatkan saya tersenyum. akan watkan saya menitis air mata tanda keinsafan. dan akan buatkan saya tergelak-gelak dengan hasil tulisannye.  di waktu kesempitan tajuk dan buntu ape yang harus ditaip, dan pabila saya mengunjungi blognye lah, saya mendapat idea...

dan entry sebelum ini juga secara tak langsung adalah untuk mengangkat arwah abah yang saya rindui.. di saat ini, saya memang rindukan abah. di saat kesukaran ini, saya memang teringatkan abah. dan, secara langsungnye, saya memasukkan watak arwah abah dalam entry saya yang sebelum ini.

maaf, kirenye entry sebelum ini tidak menitikberatkan isu sensitiviti orang lain. dan sesungguhnye, padamu, ku sayang mu. ku hargaimu. tak sanggup nak mencerca kamu, apetah lagi ibu bapamu. kerana, jasa dan keikhlasan kamu tidak ternilai untukku. kirenye sebelum ini kurasa kan kuckup kenali mu dan kau cukup kenaliku, rupenye tidak..... masih banyak ruang antara kite untuk ditembusi, supaya huungan kite lebih erat dan tiada lah salah faham lagi...

wassalam

1 Orang Terasa Hati:

Aniss Adilla on April 28, 2011 at 9:26 AM said...

eh itu saya lah..nice one biha! nnt kite apply eh sayang.. hehe

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez