Monday, January 10, 2011

Tolong Ingatkan Aku Ada Banyak Keje Nak Wat

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Monday, January 10, 2011
Hujung Minggu orang kata masa untuk
sesudah penat 5 hari kerja. so take time untuk relax kan minda sebelum tempuhi another one week.

Tapi, aku punya hujung minggu laen macam jek.
Lepas bersuka ria di hujung minggu, terus lupa daratan juga lautan.
Memang semua keje tak berjalan dan tak dikerjakan. Makan pon orang yang masakkan. Lagi-lagi malam AJL tadi, memang berlingkar macam ular sawa depan TB 3.. Nasib baek baju sebakul tu mampu dibasuh. 
Washing machine yang kerja kata..

Sabtu dan Ahad yang bahagia. Article berlambak-lambak ni tak terbaca langsung. 
Assignment yang bertimbun tak disentuh. Mid term tests punya jadual tersusun rapi langsung tak dipandang.. 
Ape punye menarik cuti hujung minggu aku ni memang langsung bahagia. 
Pastu Isnin start, start la aku kelam kabut. Haih



Assignment Islamic Accounting nak submit Rabu ni nasib baek grouping. 
TQ SOBRIE sebab alert dengan email dari Mam Ayu and dah siap tolong cari info. 
kalu tak, lasum haram cheq taktaw ada assignment. teruk punye student aku ni!

Test Internal Audit Jumaat nanti aku ternganga je la.... 
ada-ada pon pandang-pandang jeling-jeling kiri kanan. Ceis ada hati kau!
OK fine... pulun laa minggu ni study 5 chapters. usaha last minute... haih. salah sendiri.

OK DAH. SEMPAT LAGI KO ERCONGOK DEPAN LAPTOP BER ONLINE. BAEK KO BUKA FOLDER PUBLIC SECTOR ACCOUNTING KE, FOLDER ISLAMIC ACCOUNTING KE, KO SAMBUNG WAT ASSIGNMENT!

Ok baiklah. daa~

* tolong ingatkan aku next year jangan buang masa tengok AJL yang mutu dah down tu *


5 Orang Terasa Hati:

nurul hafizah mohd shopki on January 10, 2011 at 10:41 PM said...

alaa tak yah buat assigment tu. duniawi semata-mata je yuh. ahahaa

Bijen M. on January 10, 2011 at 11:55 PM said...

Next year jangan buang masa tengok AJL yang mutu dah down tu.
(Tengah ingatkan kau)

Cik Bee on January 12, 2011 at 9:51 AM said...

hafizah

awak.. duniawi ni yang watkan saya penat.. awak tolong saya ye nanti. hik hik hik

Cik Bee on January 12, 2011 at 9:52 AM said...

Bijen M

nanti ingatkan lagi. melayu mudah lupa.. manusia kena selalu ingat-mengingati.. hi hi hi

Miss Raidah mr.LKB on January 12, 2011 at 10:25 AM said...

bihah!!
rydaa nie, bt blog baru,hehi

raidahrashidi.blogspot..

waa uniten meriah?
bkan sng nk jd tuu kak ah..
=)

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez