Sunday, January 2, 2011

orang kata saya kata balik

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Sunday, January 02, 2011
orang kata saya pendek.. saya kata saya comel la!

orang kata saya rendang. saya kata saya kecik molek.

orang kata saya gelap. saya kata saya hitam manis. aww aww so sweet sampai semut pon selalu masuk dalam makanan minuman saya. apekah???

orang kata saya kuno. saya kata saya ada prinsip. wat pe nak ikut kata dan pemikiran orang laen kalu itu bukan diri kita?

orang kata saya tak de up-to-date  punye style. saya kata saya berfesyen ikut keselesaan. ko ape taw?

orang kata saya gatal, ngade dan gewdix. saya kata saya nak kawen awal la.. sebab orang laen pulak kata nilai dan ukuran wanita tu diredhai, bile die ditunangkan awal. bertunang and berkapel laen taw ;)

orang kata saya emo. saya kata sebab saya nak hak saya.

orang kata saya cepat tacing. saya kata sebab ko selfish, memang la!

orang kata saya muka bertalam. saya kata saya nak jaga hati orang. hahahha bole tak alasan tue?

orang kata saya garang. saya kata sebab ko wat bende pelik-pelik memang laa aku hangin satu badan.

orang kata macam-macam. saya kata nak wat camne. mulut orang. bukan mulut tempayan. saya pon ada mulut orang jugak. weeee

5 Orang Terasa Hati:

nurul hafizah mohd shopki on January 2, 2011 at 11:32 PM said...

siapa yg mengata awak tuh. beraniii dia. meh kita babap die. heyp.heyp. biasa diaaa.

Cahaya Yang Riang Gembira on January 3, 2011 at 12:01 AM said...

Hihihi.. Comel comel.. Betul biha.. Orang boleh kata, kita pon boleh kata.. Orang ada mulut orangm kita pun ada mulut orang.. Err.. Tapi nak kata ke nak senyap? Heee..

Cik Bee on January 3, 2011 at 10:48 AM said...

fizah:
sapa-sapa yang ada mulut bole mengata saya..hehe

dr farhana:
eee senyap lebih mulia laaa. hihi

Unknown on January 3, 2011 at 11:56 AM said...

bee sayang.. sabar ye.. itulah namenye manusia...

Aida on January 3, 2011 at 2:35 PM said...

hahaha..kisah paddle pop masih tak dilupakannnn...

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez