Friday, December 31, 2010

Blogger gagah

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Friday, December 31, 2010
Menghadap laptop dengan muka serabai, baju 2 lapis siap dengan stokin.
Bahana Winter di Muadzam Shah.
Pergi ke kelas redah hujan. Rabu mandi hujan. Pagi Khamis pun mandi hujan.
Rabu malam da start sakit kepala.
Bangun Pagi Khamis rasa dah okey.
Tapi ditambah pula perasaan Terkejut!

Terkejut bahana Malaysia menang piala suzuki
Terkejut pagi-pagi buta kawan lama sms... wah, sejak bile die pandai bangun pagi bute?ku terpikir. ceit rupenye die ada kelas pagi. patutla.

Semalam hari Khamis petang, sakit kepala lagi.Tapi sakit-sakit manja.
Balik dari kelas, aku tido. Alhamdulillah mampu abeskan puasa.
Tapi after Isyak jek, terasa badan seram sejuk..
Pukul 10 da masuk bilik. Berbaju 2 lapis sipa dengan stokin. Kelubung dengan Comforter.
Tido... Zzzzzzzzz. Farah Idayu balik lebih kurang pukul 12 malam.

Tiba-tiba:
Dahi terasa sejuk
"Biha,demam ni!"

eh ye ke? aku rasa biasa jek. cuma rasa sejuk. ingatkan sebab musim winter ni.

"badan ko panas"

Thanx farah for taking care me for the whole nite.
Farah datang nak tido kat umah dengan harapan dapat berbahagia. Tapi,kena jaga aku plak.. Sori Farah.
TERHARU DENGAN FARAH!

Nana my housemate risau dah.

"kalu kak biha demam sape nak masak ni.. Nana memang tak reti kak...Tak makan la kite nanti."

makan punye pasal. jangan risau... nanti perut ku jugak kosong. so nak tak nak kena masak jugak kan. =)

ko nampak and perasan tidak, tajuk dan isi kandungan tidak seiring dan sejalan. hahahahhaha. sukahatiakulablogaku. =P

detik2011 aku demam. orang laen bergumbira gi celebrate. aku terbaring di umah.
Btw, tadi sempat terjah blog umi. usha-usah entry pasal adik bongsu nak masuk sekolah.. adoi laa adam.
ok mata dah berpinar-pinar kembali. haish.memang bangun semata nak hupdate je laa kalu gini..
~daa

2 Orang Terasa Hati:

Faaein Himura on December 31, 2010 at 10:04 PM said...

selamat tinggal memori lama..
selamat datang memori baru..

salam singgah sini.. =]

Cik Bee on January 1, 2011 at 12:08 AM said...

moga memori lama beri kita banyak pengajaran. memoribaru yang tercipta akan lebih mematangkan kita.
~selalu-selalu lah singgah =)

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez