Thursday, November 4, 2010

sayu bak di pagi raya

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Thursday, November 04, 2010
final exam da selamat tamat on last tuesday. Alhamdulillah
overall, it went well but not smooth... hahahaha ayatpeni hakupontaktaw
owh, indahnye dapat update blog selepas sekian lama
time cuti nt aku nak hupdate banyak2!!!
siap laaa kamu.. baca laa aku membebel dan merepek nt

owh suda melencong

semalam, rabu.
ye semalam rabu. hari ni khamis. esok jumaat.
bukan pasal hari2 dalam seminggu nak cite

tapi nak bagitaw, bahawasanya
nabihah binti mazlan kena tinggal sesorang kat muadzam
tapi, takde laa sorang sorang betul sorang sorang.. ceh merepek la kamu
ada laa si manis famieza diyana, housemate tersayang ni

ramai kawan-kawan yang da balik semalam
hanya tinggal kami berdua
owh, sungguh laa aku bengung, hantar nina nak balik pon bole nanges.
tengok tasya n pneh naek keta nak cabut pon bole mengalir air mata
feeling semalam syahdu abes, bak sayu di pagi raya ( apekes?!)

BOSAN KENA TINGGAL KAT MUADZAM!
kawan-kawan saya tak sayang saya. mereka cabut awal-awal lagi
sudahlaa kamu semua
aku nak emo jugak pagi ni! bosan sedih wes, harmoni kosong!

malam tadi pon memang bosan abes. sayu abes la...
tahap bosan sampai wat movie marathon. walopun movie tue aku da tengok 3 4 kali. haish!
pastu, bace plak komik doremon...
then kawan2 msg,
" biha, kami da selamat sampai"
alhamdulillah for u all. =)
tapi, bace msg macam tu, rasa macam nak hantuk pale jek.. sedih!

 tunggu abang faiz ni!
nak balik umah pagi ni!
kita tunnggu laa pagi faiz tu pukul brape.
mungkin 11.9 pagi???
dah. kang emo lebeh2 plak.bye

0 Orang Terasa Hati:

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez