Sunday, November 8, 2009

saya nak jd seorang pendiam

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Sunday, November 08, 2009
kalu kekawan saya tengok tajuk atas, sah sah kena fire
macam otraman fire raksasa

setiap kali tahun baru
tak pon sem baru
mesti akan ada niat
'biha nk jd pendiam'

memang kena gelak sakan laaa
bak kata sahabat handai kesayangan ku,
biha wat lawak antarabangsa!
(kawan-kawanku memang semua sengal)

ku teringat seorang kawan
die pnah berkata-kata

bunyinye lebih kurang....

bahaya kalu kawen ngn biha ni.
balik lmbt skit,
buka pintu terus jek pot pet
tanya itu ini.
bebel begitu begini
bukannye nak bg air ke dulu, salam tangan ke dulu


erk.., tercekik gue..
adus, memang laaa menusuk di kalbu!

tapi, asenye tak de laaa keadaan nye nt sampai macam tue skali
i'll love my hubby. awww! (opps tergewdik..hee)

memang btul pon.
azam tinggal azam..
niat ke mana, azam ke mana


pg td plak,
bile jenguk blog moez


sila klik gambar utk terus link ke blog ini

adus! terkena lagi...

kat situ ada tulis cam ni hah
  • Orang yang banyak bicaranya janganlah kamu harapkan sangat kesedaran hatinya.
  • Orang yang banyak makan janganlah kamu harapkan sangat kata-kata himat darinya.

hah, tak ke rasa lg nak tercekik n sangat menusuk kalbu,
lebih parah dari kena tikam ngan pedang

think.. think..think...
kena cari jalan supaya saya BETUL-BETUL boeh jadi pendiam,
saya BETUL-BETUL tak kuat makan..

sebelum ni
tak dapat makan makanan yang mengidam
boleh buat saya nangis.
tak dapat bercakap barang 5 10 minit
boleh buat saya resah, bosan tahap tak hingat..

sampai kan, time final exam last week
roomate ku terpaksa gunakan cara begini:


ditampalnye note pink itu di board ku...
hua hua hua

ermmm memang betul2 kna beristiqamah laa lepas ni...

ok laaa
sape yg ada jalan terbaek nk suh saya jd pendiam,
bole laa share2 ek
sharing is caring!

saya tunggu idea bernas anda semua!

~sudah berfikir ni, lunch esok nak masak ape. ho ho ho~

5 Orang Terasa Hati:

Cahaya Yang Riang Gembira on November 8, 2009 at 11:43 PM said...

Ohhh.. Akak igt biha style pndiam.. Hahahaha.. Rupanya idak.. Ish3.. Tipah trtipu.. Hahahaha.. ;p

nadz on November 9, 2009 at 11:25 AM said...

hahhaha...takde nye ngoko nak jadi pendiam :p hhhahaahahah

Cik Bee on November 9, 2009 at 3:33 PM said...

wjah ayuku =P watkan ramai menyangka ku seorang yang pendiam
wah, pandai ku blakon.. ngeh3

.h.o.p.e. on November 13, 2009 at 7:22 PM said...

weyh.. azam taun bape ni weyh? tiap2 sem aku dga, tp same je hasilnye.. wakaka.. tayah laa weyh.. bukan nabihah klau senyap.. haha... da tu identiti ko, kekal kn jelaa..

Cik Bee on November 14, 2009 at 8:27 PM said...

weh nina.. support weh.. ni kearah kbaikan bssama... learning to be a solehah wife nie.. hahaha

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez