Saturday, November 7, 2009

ada kerja baru menanti

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Saturday, November 07, 2009
wah, dah almost 2 weeks tak hupdate,
da bersawang, da berhabuk da cerita hati ni
patut laaa ada orang bising suh wat n3 baru,
jemu katanye asik ngadap post yang sama

ish ish ish nabihah....

im home,
since yesterday.

exam?
overall not ok
but then, just redha..
benda da lepas...
usaha sudah, skang doa n tawakkal saja...
(tapi kalu result jatuh bergolek-golek agak-agak, aku nangis tak?? huhu)

before i go further
(wah, macam nk bg speech plak)
i would ike to thank to my pren....
i love u laaa kerul..

jeng jeng jeng


ha ha ha ha
baru nak sayang sbab dapat souvenir

i got dat shirt since last 2 weeks
tapi x sempat nk tayang kat semua
sbab busy ngan study n exam kan
(cewah, soun like im d veri best n rajin studen laa)

perhatian:
kepada yang berkenaan,
sila laaa bagi saya baju spongebob
da offer nak bg, ada plak tarik balik.
huhu


rite after reached home,
yesterday
ho ho ho
my house, my bilik
sangat laa serabut

patut laaa
umi said her life sangat laa misserable since bibik da balik indon
jadual umi da tunggang tebalik

ouch!
i've to replace bibik...
secara rasminye hari isnin nanti
dis weekend, umi cuti, dapat laaa jimatkan tenaga ku ini
bab masak, n clothes bg umi handle dlu

lagi pon, kan ku baru jek sampai umah
penat exam tak abes lagi...
qada tidoq dulu k
(budak malas memang slalu bnyak alasan!)

bukan tak pernah pon urus umah tangga ni
last year pon bibik da balik indon
i'd to be housedaughter for almost 3 months at dat time
masa tue laa nak asah bakat jadi tukang masak berkelayakan...
hak hak hak

ape yang beza nye utk kali ni,
saya sudah tidak ada pembantu tukang masak
kalu las year,
akan ada yang sudi membantu saya
men'suggest'kan ideanye yang bernas
untuk match kan lauk pauk....

hampir waktu lunch,
akan ada yang remind me n ask me wat to masak....
n akan ada yang tolong komen
lauk itu tak seswai dgn lauk ini
masak itu kna match kan dgn masak ini

snang kan idup camtu..
xyah pk nak masak ape
da dapat menu, balun jerk laa
campak je bahan mentah yang ada
ha ha ha ha
(abes jugak adik-adik n umi ku makan)

kali ni, pemabntu tukang masak ku da naek pangkat
die da p kerja tempat lain..
so nt, pandai2 laaa nabihah ni nak wat menu sendri

kalu pk nt kna urus satu uah ni, ase cam nk menjerit jerk
nak kena jaga adam lagi , my youngest bro
yang sangat laaa degil n manja n suke main n tak dengar cakap...

k k k
takpe, bak kata kak atin,
ni kan usaha praktis nak jadi isteri solehah.. heee
kite wait n c saje laa nt yerk

dah lama tak pegang periuk belanga dan
sebagai persediaan nye,
ada sikit ku wat latihan



sejak semalam duk main games ni kat facebook
hehehhe
hebat tak?
asah bakat tru o9 lagi u...

ku baru nak mula addict dengan games kat fb ni
macam-maam ada
dari bela ikan, sampai laaa bukak restaurant
adus laa....

owh yer!
ada lagi satu benda yang juga ku baru nak mula



siap beli buku ni,
gile semangat!
hebat jugak kan?
hehehhe

saya hampir menitiskan air mata melihat muka cik fizah dan cik farah dan adik bell pada hari khamis yang lalu
nanti 6-8 bulan tak jumpe kamu.....

dan paling tak le blah,
saya juga sayu tengok nadzirah n nina balik pada petang rabu yang lalu
padahal next year kami akan jumpe lagi

adus, sentimental nabihah ni
saya sudah mula rindukan mereka-mereka semua

ok
saya sudah weng skang
saya dipaksa utk menaip
saya dipaksa utk hupdate
saya da xde idea dan kata-kata

oppsss
sebelum itu
malam ni kelantan vs negeri sembilan!
(tetibe nabihah hebat, amek tau bab bola)

sehingga ketemu lagi...
~daa

5 Orang Terasa Hati:

Aida on November 7, 2009 at 10:13 PM said...

hobin jang hobin...n9 sure menang la cik be syg...

Cik Bee on November 7, 2009 at 10:46 PM said...

ha ha ha
aida, aku bkan layan sangat pon bola
layan sbab adik aku kat umah ni excited, layan mud die nie
wes, ahad plak MU lawan Chelsea
kali ni aku btul sokong chelsea..

DilOt on November 8, 2009 at 4:24 AM said...

bik acca..hehe...

dilot mase bibik ada..rasa mcm naik lemak la pulak..hehe..

bile bibik dh xdek..kena pandai2la uruskan sndri...

.h.o.p.e. on November 8, 2009 at 10:21 AM said...

huahahaa..
miss emo = miss bibik..
ish2.
perang nuklear nnti..~
wakaka.
kn miss cool = miss bibik.
br laa aman dunia ni..
wakaka..
slamat bertrainina miss bibik..
nnti jd miss cool lak tau~

Cik Bee on November 8, 2009 at 12:45 PM said...

kna berusaha sungguh-sungguh nie.. chaiyok!
cool= cantek= biha..
eh, tak ek?? huahuahua

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez