Saturday, November 14, 2009

gud bye , tata, selamat tinggal

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Saturday, November 14, 2009
yesterday...
on d way back to kampung nenda di besut

in d middle of journey....

takde pe2 laa

nak cte, semalam, dengan jaya dan selamat nye 7 ekor anak kucing amar telah berjaya di tinggalkan di tepi jalan bersama dengan seekor emaknye(kucing adam)..

sedih..sayu..
tapi
lega, sedikit hepi pon ada

adam n iqah dari mula lagi duk riuh



"nak buang sume ke anak kucing ni..'

"tinggal la jgak sekor ke 2 ekor ke anak kucing yang cantik"

kata umi,
kalau nak buang anak nye, kna dgn emak skali..
nanti bagaimana die nak menyusu kan...



eermmmm
tp kat umah ni ada lagi 2 ekor kucing...
yang kukira, agak baik laaa
sbab bebanan mnjaga 2 ekor itu sangat laa ringan berbanding 2+8 kan...



lepas ni, umi nak amek anak Gebu plak..
Gebu= kucing adi hazmi(anak sdare umi, merangkap kezenku) yang diberi makan oleh nenda di Besut

sekian, wassalam

opppsss gambar tak bape nak cantek..ho ho ho

7 Orang Terasa Hati:

.h.o.p.e. on November 15, 2009 at 11:03 AM said...

mek, x nanges ke buang kucing2 tu?

misz A.C.C.A on November 15, 2009 at 4:18 PM said...

mana ada nk nages.. suke ada laa
x yah la aku nk kna basuh air kencing die lagi
tp iqah n adam mcam sedey... huhu

nadz on November 15, 2009 at 4:28 PM said...

buruk gle kucing ngoko...mmg patut buang.kalo aku dtg umah tak lalu nk mkn tgk...hahahah

Cik Bee on November 15, 2009 at 7:02 PM said...
This comment has been removed by the author.
Cik Bee on November 15, 2009 at 7:04 PM said...

sengal laa nadz....
eleh, bkan nk dtg umah pon.. cakap jek lebey

nadzjatuhhatinanpilihanbiha on November 15, 2009 at 11:26 PM said...

tunggu final year la aku g umah ngoko..mase tu ley melawat mak mentua aku skali (mak n**) hhhahahahha

Cik Bee on November 16, 2009 at 12:25 AM said...

weh.. kata mama xmo bg kawen ngn ore kelate.... hahahaha

yang ko nk jatuh ht ngn plhan kte ni nape? plhan ape? bnyak sngt wat plhan lately..hahaha

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez