Wednesday, September 30, 2009

windu nye....

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Wednesday, September 30, 2009
Saya rindu dia
Rasa nak msg tapi saya merajuk ngan dia

Saya rindu dia
Rasa nak call dia tapi dia sedang marah dengan saya

Saya rindu dia
Saya tunggu dia call saya tapi tak kan kot, sebab dia masih marahkan saya

Saya rindu dia
Sampai mimpikan dia
Bangun tidur saya pun nangis

Saya rindu dia sangat......


Saya rindu die
Tapi saya pendam sesorang dari jauh..
cedehnye....
uwaaaa

Saya rindu die
Tapi die da tak rindu saya, saya tau tue...
cedeh lagi..
adoyai

Saya rindu die
Rasa nak stori mori ngan die macam dulu
Tapi keadaan tak macam dulu

Saya rindu die
sangat sangat rindu die

3 Orang Terasa Hati:

Cahaya Yang Riang Gembira on September 30, 2009 at 11:38 PM said...

Biha.. Oh biha.. Lama tak jenguk.. Sehat ke dik??? Ke saket rindu??? Jiwang mcm akak juge kamu ni.. Hehehehe.. Tepon arr.. Kalo takmo, biar akak tolong teponkan jek.. Huhu.. =p

Selamat ari raye biha.. Akak mintak maap ye kalo ade salah dan silap slama kita knal.. =)

Unknown on September 30, 2009 at 11:42 PM said...

bha.. rindu kite ke? bkn ke kite ari2 ngan awk? ish2. dasat tol rindu awk ni.. parah ni.. tape2, sok kote jumpe lg k? jgn rindu2 da~

sobrie on October 1, 2009 at 7:14 AM said...

adakah individu yg dimaksudkan itu ialah ***...=)

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez