Tuesday, September 15, 2009

cedeh nye saye =(

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Tuesday, September 15, 2009
saya tak jadi balik kampung ari selasa...

saya kna burnt kan tiket saya yang bharga RM _ _ ._ _
(okey, seorang akauntan bjaya sangat kesah dngan nilai duit yang dibazirkan ini yer)

saya da xde mood nak g kelas minggu ni...

saya ada presentation hari rabu pagi...

saya akan balik ke kb ari rabu afte presentation nanti...

saya rase nak menangis tapi saya kan tabah... =P
hihihihi

saya rase nak makan orang tapi saya kan baik =P
kuang kuang kuang

saya rase esok pagi saya nak ponteng kelas Malaysia Economy!
hehehehe (umi jangan mara ka ah!)

6 Orang Terasa Hati:

aZRi aZLaN on September 15, 2009 at 3:46 AM said...

bagus!

kamu seorang akauntan yang sangat suka berjimat cermat.

tapi saya suka bazirkan duit.

hahaha, tapi bukan pada benda yang bukan-bukan okeh...

ahoayu on September 15, 2009 at 10:23 AM said...

ciannya madu aku sorg nie...
xpe2..tabahkn diri anda

ahoayu on September 15, 2009 at 10:24 AM said...

ciannya madu aku sorg nie...
xpe2..tabahkn diri anda

~amANdiEr~ on September 16, 2009 at 11:42 AM said...

alah kak ah..ok r tue balik hr rabu,,smpai rbu gop..
yaa ni,,dah r balik khmis,,smpai pg jumaat,,lg lmbt dr kak ah..
sila bersyukurlah..hik3=P

misz A.C.C.A on September 17, 2009 at 8:41 AM said...

azri :hahaha... nati learn audit, u'll learn fraud then u praktik kan k.. hua hua hua (ada kaitan ke ni.. erk)

misz A.C.C.A on September 17, 2009 at 8:43 AM said...

farah :ermm cian kite kan.. =( uwaaa da ler payah n angah tnggal kite kat cini.... huk huk huk

ya: sangat bersyukur!!! ka ah bebuka dgn ayam madu.. uwah!!! hihi
ya, cpat balik! n moga safe journey k!

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez