Thursday, June 11, 2009

kerja itu penat

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Thursday, June 11, 2009
saya keletihan...
saya penat...
saya penat otak...
saya letih fizikal...
x cukup tidur.
x puas berfikir.

saya penat dengan projek felda saya..
alhamdulillah ada zaf, erzan, nina, shamsul, amirul, kak jue, kak nash n didi yang banyak sangat membantu...

ada banyak yang ingin dikongsikan, tapi mungkin 2 3 hari kemudian akan saya update blik...
masih dalam kesamaran dan sekarang saya betul2 sakit kepala..

off
nak rest
nak tido

2 Orang Terasa Hati:

miszbalqis on June 11, 2009 at 8:37 PM said...

kak biha, take a good rest k.
be strong, chayouk2!
rindu kamOo kak biha. ngee ;)

Cik Bee on June 13, 2009 at 10:28 AM said...

tq balqis.. betul2 stress laaa =(
rindu balqis jugak laaa.. mmuuahhh

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez