Monday, March 11, 2013

menyesal tak berguna

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Monday, March 11, 2013
kesian sorang technician cuf kene marah dengan aku.. eieieie pastu aku rasa bersalah sebab tehnician tu dah tua. dah baya ayah-ayah dah.. pulak ari ni aku sangat lemau. so bile.die call petang-petang memang kene sembur free dengan aku.

aku tak faham kenape: dah satu department tapi x boleh communicate. nak jugak aku yang inform kawan die tu. lagi aku tak faham, purpose die call aku. bile aku tanye kenape, die pon takle nak jawab. panas nye!

ok. lepas solat asar which is 5 minutes after that.phone call, aku rasa bersalah giler... gile gile guilty. sebab die pakcik. walopun aku rasa die slow but i shouldnt do so. ok. stress sbb dah berkurang ajar dengan beliau.

esok masuk ofis nak minta maaf. ya Allah, ampun kan aku. n moga die pon ampun kan kekurangan ajar aku ni. menyesal pon tak guna dah. huhu


nak gi kelas anger management plis!

posted from Bloggeroid

0 Orang Terasa Hati:

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez