Friday, February 24, 2012

kasihan badan aku

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Friday, February 24, 2012
minggu yang exhausted..... and finally weekends come! yeah yippie!
rush punye rush nak gerak gi KL semalam... pukul 4 lutut dah ketar. wooo! and by 4.50 dah keluar ofis untuk ke parking lot..

on the way, baru teringat: damn! aku tak ingat nak update status of all my worksdone... damn! habes lah masak aku. dah le ahad ni cuti... hadoi......ermmmmm takut nye nak masuk office isnin ni!! ok fine lah. while in KL with frens, have fun dulu la.. biarkan keje.. nanti nak cuak-cuak pon isnin ni la. yang pasti, aku kene bersedia untuk tadah telinga. ayooo!

sedih nye.. next week si Nazrul takde 2 weeks kat office. bertambah sedih Kak Wan Su pon takde, pindah ke bangi. Kak Wan Su my mentor and coach yang selalu baek hati melayan saya.. sobs* sobs* dah tak boleh nak manja-manja dah.. uwaaa...uwaaa kesunyian la nanti line workstation aku. tinggal kesepian dan kesorangan... sobs*sobs*

To Nazrul: Selamat pergi and selamat kembali... semoga mendapat umrah yang diterimaNya.. dan jangan laa kamu lupe pesanan doa aku. keh keh keh

To Kak Wan Su: Semoga berbahagia di tempat kerja baru.. best nye dah tak perlu pegang title weekends wife. hihihi. sayang akak. mmuah mmuah

2 Orang Terasa Hati:

Anonymous said...

bru arini bkk blog mu... bie nti keje jgn stress2 ea..xingt nk updte sttus tu xpe hihi..keje rerajin huhu..windu mu..;)

- H - on March 26, 2012 at 8:22 PM said...

salam.. eh nama aku pun ada dlm blog ni... hehehehe

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez