Sunday, November 13, 2011

sebiji sama ooooo

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Sunday, November 13, 2011
sebelum ni kawan2 duk kata, ada junior uniten sebiji muka sama ngan aku.
aku wat bodo jek. even dorang duk sindir budak tu kembar aku ke adik aku ke ape, aku wat bodo.
dorang siap tag gmbar budak tu kat aku.  budak tu pon agaknye perasan kot muka kami seiras.. then die add my fb. aku approve la. nt kata aku nyombong kan. mentang2 senior femes. kah kah kah. ok part femes itu story merapu.

ntah pe bende merasuk aku, pg td aku stalk fb budak tuh. ni btul2 nak teliti laa mana part yg sama. tp, skali bka page fb die, tengok profile pic die. ayyak!! macam tengok gmbar!!!. lagi-lagi if die pakai spek.. ya Tuhan, da macam kembar aku dah. tapi ada laa yg tak sama. aku rasa aku lebih comel dari die la sket. sket jek pon. wakakaka...ok tak lawak. die lg cun dari aku.

Her with her brother.
i curik gambar ni dari fb die

this is me (with green T-shirt) with my friend shira.

compare gambar ni ada nampak iras tak?? alu da rasa mcam aku dah yg 1st pic tu walopun bukan lah aku. ermm tak sangat kot bg korang kan. tp korang nak tengok sama ke tak, leh la stalk gak fb die, yana liyana.  pastu stalk gak la fb aku, pastu compare.. wahahahaha. aku tolong promote die secara tak langsung ni.
hati berdebar-debar lepas talk fb budak ni. sbab tetibe teringat, kak su my officemate pnah cakap:
if ada muka sebiji sama, salah sorang mesti akan meninggal awal. biasanye yang tua la. sbb nak berganti.. 

ok shaking. if ditakdirkan aku pg dulu esok lusa, aku pikir, banyak nye dosa aku. pahala tak bertambah-tambah, tapi dosa kumpul kumpul da jd bukit tingggi. andai aku pg dulu, arap nye sedekahkan lah fatihah tuk aku. mohon ampun dan maaf serta halalkn ilmu serta makan minum ye semua. tetibe ending entry ni sayu. huhu

0 Orang Terasa Hati:

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez