Monday, August 29, 2011

Eh esok raya ek?? ek? ek?

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Monday, August 29, 2011
aku laa kan sekarang sedang pulun bekerja.
ini adalah kali pertama tak de rasa mood raya sangat...
ahad berlumba-lumba nak disburse semua loan.
isnin nak berlumba lari laa plak siapkan keje tergendala, which is sambung yang ahad.

anda semua dah buat ketupat? tapai? bakar lemang? kemas rumah?
oh jangan tanye saya sebab saya hanya mengantung ketupat saja di ceiling ofis. weh, yang duk kemas umah, tu pi laa sambung lap tingkap bagai...mop lantai kasi bersinar weh. esok da nak raya...

aku nak lap fail2 yang berhabuk ni.. dah la. selamat hari raya korang semua. aku nak sambung wat keje.
nasib badan, cuti raya tak lulus. agak-agak kan, ada chance tak aku nak bertkbir raya kat ofis malam ni? keh keh keh keh

SALAM LEBARAN AIDIL FITRI SEMUA. 
PANDU CERMAT JIWA SELAMAT.
MAKAN JIMAT, BADAN SIHAT. 
keh keh keh

1 Orang Terasa Hati:

aReLaN on August 30, 2011 at 12:38 AM said...

hahaha...mmg terbaek.pape pon salam aidilfitri maaf zahir batin la ye.ade can jd best employee tu.

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez