Friday, May 6, 2011

hidup tak penah nak puas

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Friday, May 06, 2011
Alhamdulillah, da selamat tibe di paka pukul 7 semalam.. menghuni di rumah cikda & ayah su, bersama mohd nuqman wafiq yang menangis satu malam. kesian mama n papa, tak lena tido sebab wafiq nanges sampaaai bengkak-bengkak matanye. menangis tanpa sebab membuatkan orang risau. wafiq oh wafiq. kalu la anda bole berkata-kata.
semenjak dah sign offer letter satu company ni, aku dah mula berpikir allocation duit gaji nanti... aku dok pikir ish cukup ke? mana nak bayar kete, nak bayar umah, makan lagi, tol, minyak kete, saving, allocation tuk family, etc....jangan salah aku berbelanja weh... hidup kat kl if takat dua riban, tak manage leklok memang hancus la idup weh... scarry beb!

pastu pulak, wat masa skang, duk tengah cari bilik/ umah. if can, dekat sekitar lrt la snang sikit. pulak, aku memilih. if bole taknak duk aprtment, nak duk terrace. pulak, nak yang murah tak cecah rm180. wohooo ko agak-agak kl ni macam guatemala ke weh?! haishhh. ni laa die tak sedar diuntung aku ni. muehehehe

1 Orang Terasa Hati:

nurul hafizah mohd shopki on May 6, 2011 at 3:29 PM said...

wahaha. cik beeee oiiii. kalau awak duk muadzam pon belum tentu bole dpt harga mcm tu. wahaha. congrats! ;)

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez