Sunday, February 27, 2011

Bahana Tak tido 2-3 Malam

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Sunday, February 27, 2011
Gara-gara assignment dan presentation....
Semua da weng.. 2 3 hari tak cukup tido....
otak pon hampir tak betul... hati pon maw bikin panas almost the time

lecturer bagi lecture kat depan

tapi orang-orang kat belakang ni jadahnye tak taw watpe

 10 minit terawal fokus laa lagi

 da start bosan, sempat pulak die touch-up muka dalam kelas.
mentang-mentang duk belakang sekali

notes, stationeries, LIP-ICE mentholatum

 kupandang kanan, si anis adila tengah sebuk dengan blackberry die

 ku pandang kiri, wani da insaf.
bace buku..

bile diselidik.. ceit! buku islamic accounting upenye.
ni kelas strategic management! salah buku cik wani ni

saya? saya? mana saya? 

anda nampak tak? tu origami kapal yang mampu diselesaikan
pastu da tak mampu sangat, rehatkan mata kejap..

the rest was....
hasil kreatif along (bf anis)
ingatkan die khusyuk tunduk tengok notes. 
upenye meluahkan bakat terpendam

 wani meneruskan kreativitinya dengan usaha 
nak wat origami burung ke apebende nya ntah

 anis masih setia dengan BB nya.
twit twit twit
tersungkur di tengah jalan....

aktiviti ni semua berterusan hingga ke kelas malam taw..
ni semua cerita isnin minggu lepas.
isnin esok insya ALLAH takde kejadian-kejadian aneh seperti di atas akan berlaku
sebab semua nya balik bercuti di kampung halaman masing-masing sempena hujung minggu ni.
yeah yeah saya di rumah sekarang
berblog, berfb dan bertwit sambil makan sate+nasi impit+kuah kacang (dinner semalam tak abes. nak wat bekpes malas. bertuah anak dara ni)

oleh itu, sempena 2 minggu je lagi kelas-kelas terakhir di uniten
so hopefully everything is going well and smooth.
tak sabar khamis nanti ada photoshoot!!!
rindu wani, fathin, rara, anis, emy and tak lupa bell..
geng cakap lepas orang kata.. huhuhu. 
terima kasih anda yang masih di sisi.

JOM BERJUANG UNTUK 2 MINGGU!!!





2 Orang Terasa Hati:

topan on February 27, 2011 at 9:35 AM said...

dah nak habis blaja dh ek cik bee nie.... gud lux! chaiyok3!!!!

Farhani Mazlan on February 27, 2011 at 11:08 AM said...

kak ah,gtau ur fren,ani nk dat pen colour2 tu..kan dh nk hbs belajar..xpun kak ah blnj ani beli pen warna2 cmtu..heaven!! ;D

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez