Monday, January 3, 2011

Mulut manis terlebih gula

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Monday, January 03, 2011
Sungguh tak paham. memang lelaki dijadikan bermulut manis ke? kihkihkih saya tak taw betul tak. saya pon tak nampak semut-semut hinggap di pinggiran mulut kaum adam ni.

tapi mulut manis tu kuarkan kata-kata yang sweet. pastu kite pon suka laaa sebab da sweet kan..
pastu kata-kata tu tinggal kata-kata je la.
hampagas betul.. penat tunggu kot nak tunaikan janji manismu tapi jadi janji palsumu. haip!

sape rasa ada hutang ikan bakar ke, pizza hut ke, baju ke, porche ke sila tunaikan sekarang! kan amukan bakal meletus. huhuhu

tapi tue la die. laki memang dilahirkan as a sweet talker kot kan... kejap ari ni kata ssayang. pastu esok kata rindu. lusa da senyap sunyi.. tunggu lagi 2 tahun kata balik rindu. pastu taknak los contat dah. pastu minggu depannya senyap sunyi lagi... adoi laa penat camni.. ehem ehem ni saya memetik pengalaman kawan-kawan.. hahahahah ini ayat kaver line. kalu umi baca tak ke naya aku ni

takde keje cari keje. di lab ni... nak edit CV (resume).. da tahun baru kata. da final sem kata. da nak grad kata. takkan nanti nak abeskan beras kat umah je kan sambil goyang kaki tengok astro ria.
kalu laa uncle yunus badawi nak offer saya kerja tapi taknak la jadi cheap labour... hoho
tapi tetibe macam takde mood pulak. k la nak g cari mood balik. jatuh bawah meja kot. ~daa

0 Orang Terasa Hati:

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez