Saturday, January 8, 2011

Maaf

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Saturday, January 08, 2011
Selamat Pagi Sabtu....
Just home from Kuantan, after celebrating member's birthday last nite... 
Alhamdulillah for the moment. Alhamdulillah semuanya selamat. Alhamdulillah...

Back to the title
Im normal human being. You as well....
Im not perfect.
Tak terlepas dari buat kesilapan
Im seeking for the forgiveness.
Tak berharap lebih mahupun kurang.
Hanya kemaafan.

Saya khilaf...tegur la mana yang perlu.
Saya khilaf... nasihat laa mana yang kurang,
Saya khilaf... marah laa mana yang dah terlampau.

Saya berhati manusia... masih mencai kemaafan.
Saya berhati kecil lagi.. masih mencari perdamaian.

Semoga semuanya dipermuahkan Tuhan...
Semoga kita sama-sama saling memaafkan..

~Peace no war~


2 Orang Terasa Hati:

liyani rasdi on January 9, 2011 at 7:59 AM said...

maaf kan sy jugak...:)

Cik Bee on January 10, 2011 at 11:21 AM said...

saya juga! ;)

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez