Wednesday, March 24, 2010

Sila la Beli deodarant adidas dan silky girl juga silky for men

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Wednesday, March 24, 2010
pagi-pagi bute saya perlu naek train untuk pergi bekerja
star ke kelana jaya line ke (cewah..putra sudaaa) ktm ke....
oleh itu saya perlu berhimpit macam ikan sardin
malah lebih padat dan mampat dari ikan sardin yang duk dalam tin ayam brand tue!
tambah-tambah bila waktu sudah menjangkau ke pukul 7.45 pagi dan ke atas
(nampak sangat lately aku dan nina selalu pg ofis lambat)

dah taw nak duk berhimpit dalam train, sila la jaga bau badan anda!!!
tak tahan  laa pagi-pagi bute da ada bau tak best!
anda semua, sila la mandi pakai sabun mandi lux
dan lepas tue pakai laa deodarant adidas anti oksida dan lepas tue pakai laaa minyak atar minyak wangi one drop perfume cikit..
(nanti kalu pakai perfume lebeh2, bagaikan zina plak hukumnye bile lelaki tercium bau nye. untuk pompuan laa)

terasa bila da turun dari train, bau peluh itu melekit sama di badan ku..phewwwww
takkan i nak kna spray balik badan i ni tiap kali i turun dari train...
beg aku berat dengan botol perfume yang isinye da macam takmau kuar dah bile spray. sungguh, tak tipu!
rozita cik wan duk promote one drop perfume,
"kecil, mudah dan murah"
ko tanak aplikasikannye!padan laa muke.



kalu petang2 or malam2 kan, bole la terima jika anda ada bau badan dan carry sampai ke dalam train.
faham la saya, kiranye anda seharian bekerja di luar dan ingin pulang ke pangkuan keluarga.
oleh itu dimaafkan lah. kerana saya  kira, saya juga mungkin ada CIKIT bau itu bila mana saya pulang dari kerja pada jam 8 9 10 malam..kah kah kah

okeh ini memang saya mengamuk okeh! da 3 bulan aku hadap benda ni! tolong laaa rakyat malaysia dan pengguna ktm or lrt sekalian! tolong jaga badan anda untuk kesejahteraan persekitaran bersama..

saya tak minta anda untuk berwangi wangian secara berlebih lebihan.
cukup la sekadar takde bau bauan yang keluar dari badan kita yang boleh mendatangkan kemudaratan kepada umum...
okeh.
sekian!wassalam

2 Orang Terasa Hati:

cold_bolt on March 24, 2010 at 7:51 PM said...

elelele!
promote one drop.
jadi usahawan jgk ke? hehehehe!

Cik Bee on March 25, 2010 at 9:17 AM said...

aah kan..secara tak langsung nye saya telah mempromote one drop perfume! alamak, kalah kak rozita che wan kite yg jadi duta!

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez