Thursday, September 3, 2009

ngko memang laaaa

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Thursday, September 03, 2009
bole bla laa wes....

ada kawan x macam kawan...
pg kelas sama2, makan sama-sama, wat esemen sama-sama, glak sama-sama...
tapi, ko amek pisau, ko tuju blakang aku...

xde kawan cam ni pon xpe...
x heran aku!

kalu x puas hati, cakap depan-depan...
x yah laaa nk wat fitnah sana sini, sampai perguna kawan lain..

nama jek student U
kata jek da grow up
HUh!

x payah lagi wat muke kesian muke seposen ko..
aku da tanak pcaye....

kami sabar, kami terima kamu seadanye...
sampai kemuncak nye, kami da hilang limit sabar itu
kerana kami manusia biasa yang punye hati dan perasaan...

dan oleh itu, aku mengamuk dari pagi tak abes2....
abes pahala puasa aku maki ngko!

u spoiled my mud laa dis morning!
bole blah!

8 Orang Terasa Hati:

Amizah Azid on September 3, 2009 at 9:39 PM said...

uikkksss. sedihnye ade kawan macam ni.. be strong k dear, byk2 bersabar..

tlz on September 4, 2009 at 1:20 AM said...

err.. bunyi mcm kes berat jek. tp apa2 jus buat relek jek.. benda biasala tu.
contohi sifat dan akhlak nabi.
teringat kisah nabi dan org buta. walaupun org buta tu dok kutuk nabi, caci nabi.. nabi tetap pegi suap mknn kat org buta tu. setelah nabi wafat, saidina abu bakar ceritakan siapa yg selalu suap mknn kat org buta tu selama ni.. last sekali.. org buta tu menyesal dan masuk islam.

kejahatan yang dibalas kebaikkan.. kan bagus tu.. walaupun xde nilai disisi manusia.. cukupla sekadar dimuliakan oleh Allah swt.

misz A.C.C.A on September 4, 2009 at 5:46 AM said...

amizah dearie : tq mate.... adat duni, adat berkawan ni laa die.. heee

tlz : saudara/ saudari....
tq atas peringatan itu... terkadang saya yg manusia biase ni, cepat hilang sabar nye....
bulan pose ni bnyak sumgoh dugaan hebat...

cark young on September 4, 2009 at 10:29 PM said...

haah mmg btl sgt2 tuh cik bee...
yg bestnye, tyme2 bulan pose ni la sume org nk cri psl kn...
saba2... ckup la kene ganti pose seari sbab memaki hamun org sepanjang pejalanan seremban-muadzam...hahahaha...

misz A.C.C.A on September 5, 2009 at 8:04 AM said...

hahahaha..
kak yang... ganti pose sbab maki orang ni tak tahan laa...
ganti pose yang cuti 'formal' pon terkejar-kejar.... adoi laaa

DilOt on September 6, 2009 at 3:27 AM said...

bulan puasa ni kadang2 mcm dugaan...

tp kalau dapat kawan mcm tu...mmg sedih gak ar...

sbb main tikam belakang

apepun sabar k acca...

Jard The Great on September 7, 2009 at 9:26 AM said...

peh.. tak baik marah2 dlm bulan posa neh.. ehehe

misz A.C.C.A on September 7, 2009 at 9:56 PM said...

dilot : tq dilot..... harapnye sume akan tnang spt sedia kala..

jard: pahala pose kurang sbb maki orang... apakah rugi nye saya.. adoi!

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez